האנטר קרא "להפסיק את ההרג" והותקף: "אני רק מייחל לשלום ואהבה"

אות'לו האנטר | דני מרון

סנטר מכבי ת"א צייץ בטוויטר: "נמאס לי לראות ילדים נרצחים". לאחר שנתקל בתגובות זועמות, הבהיר: "אני לא תופס צד, רק כתבתי את מה שאני מרגיש בלב"

(גודל טקסט)

המצב הביטחוני בישראל משפיע לא רק על תושבי המדינה המקומיים, אלא גם על הספורטאים הזרים שממשיכים לשהות בארץ תחת ירי הרקטות מרצועת עזה. אחד כזה הוא אות'לו האנטר, סנטר מכבי תל אביב בכדורסל, ששיתף היום (שני) בתחושותיו בעקבות הסכסוך האלים וכתוצאה מכך מצא עצמו תחת מתקפה.

לאחר ששלשום האנטר קרא ברשת החברתית "לעצור את ההרג", היום הוא צייץ: "נמאס לי לראות ילדים נרצחים וכמה אידיוטים מנסים להגיד לי משהו אחר". בתגובה לדבריו של הכדורסלן, אחד הגולשים בטוויטר כתב: "אם יש לך משהו לומר, תאמר אותו. אל תפזר רמזים. אתה חי בישראל מספיק זמן כדי לדעת מי נאבק למען השלום ומי בעד להילחם". מישהי אחרת ענתה להאנטר: "אני מניח שאתה חושב שחלקנו אוהבים לראות ילדים נרצחים. אם כך, זה מאכזב. לישראל אכפת מחיי ילדים יותר מאשר לחמאס, רובם נרצחים כי משתמשים בהן כמגן אנושי".

בהמשך לכך, שחקן מכבי תל אביב צייץ פעם נוספת: "למען אלה שחושבים שאני תופס צד במה שקורה, אני לא. כתבתי משהו כללי כי זה מה שאני באמת מרגיש בלב שלי. שום דבר לא ישנה את זה. אני רק מייחל לשלום ואהבה בשביל כולם, נקודה".

כידוע, העלייה במתיחות בין ישראל לחמאס פגעה במידה רבה בליגת העל בכדורסל ופירקה רבים מסגלי הקבוצות, בעקבות הבהלה אצל השחקנים הזרים שביקשו לעזוב את הארץ. ביום חמישי האחרון, האנטר היה היחיד מבין שחקני מכבי תל אביב שחתם על מכתב הזרים למנהלת הליגה, בו נמסר כי הרעיון להטיס את השחקנים לקפריסין או ליוון באופן זמני לא בא בחשבון וכי ברצונם לנסוע אך ורק הביתה". הצהובים מחזיקים באופציה על האנטר לעונה הבאה, אך הם לא צפויים לממש אותה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי