מחכים לרגיעה: ניבו טס לקפריסין, מור ליוון

ג'וש ניבו | דני מרון

כוכב הפועל אילת וגארד עירוני נהריה בחרו להעביר את הימים הקרובים במדינות השכנות, עד שתרד המתיחות בין ישראל לחמאס. גם ניומן ויאנג, מהקבוצה הצפונית, ביקשו לעזוב בשל התקרית בצפון ובקבוצה מנסים להרגיעם

(גודל טקסט)

עננה של אי ודאות מרחפת מעל הספורט הישראלי בכלל ועל ליגת העל בכדורסל בפרט, זאת לאחר שההסלמה במצב הביטחוני הביאה להשהיית הפעילות ועוררה חשש כבד בקרב השחקנים הזרים, שחלקם הגדול ביקש לעזוב את הארץ. אתמול (שני), הפועל אילת הודיעה כי אחד מכוכביה, הסנטר ג'וש ניבו, בחר לבלות את הימים הקרובים בקפריסין עד לרגיעה בישראל והיום שחקן עירוני נהריה, מקנזי מור, קיבל החלטה דומה – להמריא ליוון ביום חמישי.

כזכור, בסוף השבוע שעבר מנהלת הליגה הציעה פתרון זמני שבמסגרתו הזרים יועברו זמנית לקפריסין או ליוון, כך שעם החזרה לשגרה יתאפשר לחדש את הפעילות תוך זמן קצר ולהכריע את העונה על הפרקט. בתגובה לכך, השחקנים הזרים שלחו מכתב למנהלת והודו לה על המאמץ, אך הבהירו: "לא נעלה על טיסה לשום מקום שהוא לא הבית שלנו".

ניבו בן ה-23 מהווה בורג מרכזי בהצלחה של הפועל אילת העונה. ב-26 משחקים, הסנטר רשם ממוצעים של 13.6 נקודות, 10 ריבאונדים ו-1.1 חסימות למשחק. בעקבות היכולת הנהדרת שלו, שעזרה לדרומיים להתברג בצמרת ליגת העל לאורך כל העונה, ניבו אף הוזכר כמועמד לחזק קבוצות יורוליג בעונה הבאה, ביניהן ארמאני מילאנו ומכבי תל אביב.

מעירוני נהריה נמסר כי שני שחקנים אמריקאים נוספים בקבוצה, מאליק ניומן ומייקל יאנג, פנו להנהלת המועדון עקב התקרית בגבול הצפון וביקשו לעלות על הטיסה ליוון יחד עם מור. בשעות האחרונות, הנהלת הקבוצה הצפונית מקיימת שיחות עם השחקנים על מנת להרגיע אותם ולהבהיר כי המצב לפני רגיעה, אולם יחד עם זאת, בנהריה לא מתכוונים לעצור את השניים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי