דורסי קיבל אישור לעזוב את ישראל וימריא לארה"ב

טיילר דורסי | מאור אלקסלסי

בעקות המצב הביטחוני: גל העזיבות נמשך. שלושה זרים נפרדו מקבוצותיהם. גארד מכבי ת"א פנה לראשי המועדון וקיבל אישור לשוב למולדתו: "מודה לכולם". גם מאבל (מכבי חיפה) וסמואלס שכלל לא שיחק בהפועל חיפה עזבו

(גודל טקסט)

גל העזיבות בעקבות המצב הביטחוני בליגת ווינר סל נמשך. משחקי ליגת ווינר אמנם לא נעצרו והועתקו לצפון אך השחקנים הזרים לבטח לא רגועים. היום (רביעי) לא פחות משלושה שחקנים ביקשו לעזוב את הארץ לנוכח. האלופה מכבי תל אביב הודיעה כי הגארד טיילר דורסי קיבל אישור לחזור לארצות הברית. דורסי פנה לראשי המועדון אחר הצהריים ויחמיץ את המשחק מחר (חמישי) נגד הפועל גלבוע/גליל. דורסי רשם העונה 13 הופעות ליגה עם 23.5 דק' בממוצע בהן סיפק 11.7 נק', 2.2 אס' ו-2.9 ריב'.

דורסי נפרד מהצהובים בחשבון הטוויטר שלו: "אני רוצה להודות למשפחת מכבי על החיבוק שקיבלתי מאז שהגעתי לכאן לפני שנתיים. תודה רבה לכל האוהדים, החברים שלי לקבוצה, המאמנים והצוות בשנתיים שעברנו ביחד".

גם בצמד החיפאיות המצב לא פשוט. שחקן אחד מכל קבוצה ביקש לעזוב ולשוב למולדתו. מכבי חיפה הודיעה הבוקר כי דווין מארבל החליט לעזוב את הארץ לאור המצב הביטחוני ולשוב לביתו בארצות הברית. "אנו מאחלים לדווין בהצלחה בהמשך ומודים לו על תקופתו הקצרה בקבוצה", נמסר מהמועדון. מארבל, שמשחק בעמדות הגארד והפורוורד, רשם בסך הכל חמש הופעות במדים הירוקים של הקבוצה מהכרמל, בהן העמיד ממוצעים של 13.6 נקודות, ארבעה כדורים חוזרים ו-2.4 אסיסטים.

שעות ספורות לאחר מכן הכריזה היריבה העירונית, הפועל חיפה, כי היא נענתה בחיוב לבקשתו של סמארדו סמואלס, שלא הספיק לערוך אף הופעה במדי הקבוצה. "לצערנו, לא הספקנו ליהנות מהיכולות של סמארדו. אנחנו מאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי