34 נקודות לגוט בניצחון ראשל"צ, נס ציונה המשיכה ללהוט

גיא גודס עם גולן גוט | דני מרון

המאבק על הפלייאוף חם מתמיד: גודס וחבורתו דרסו 88:106 את בני הרצליה הודות לשיא קריירה אדיר של הגארד, זוכת היורופקאפ רשמה ניצחון שביעי ברצף עם 79:106 מרשים על מכבי חיפה. הפועל ב"ש גברה 75:90 על נהריה

(גודל טקסט)

לאחר שמרבית קבוצות הליגה לא שיחקו למעלה משבוע וחצי, הבית התחתון בליגת העל בכדורסל חוזר הערב (חמישי) עם שלושה משחקים. במפגש המוקדם של הערב, הפועל באר שבע הביסה 75:90 את עירוני נהריה בעין שרה ועשתה צעד משמעותי לעבר הפלייאוף. במשחק נוסף, מכבי ראשון לציון דרסה 88:106 את בני הרצליה הודות לשיא קריירה של נועם דוברת. במשחק שנעל את יום המשחקים בבית התחתון, עירוני נס ציונה פירקה 79:106 את מכבי חיפה.

בני הרצליה – מכבי ראשון לציון 106:88

המארחת עצרה במחזור האחרון רצף של שמונה הפסדים רצופים לאחר שגברה על נהריה החלשה, אך הערב, מול יריבה יותר חזקה, היא חזרה לסורה ורשמה הפסד נוסף שממשיך לסבך אותה בקרבות התחתית. מנגד, הניצחון הכתום הערב רשום על שמו של שחקן אחד: גולן גוט, שתפר שיא קריירה מדהים של 34 נקודות כולל שבע שלשות והביא לקבוצתו ניצחון שממשיך לשים אותה חזק בתמונת הפלייאוף ביחד עם הפועל ב"ש ועירוני נס ציונה.

על הפרקט, מחצית ראשונה צמודה עם סקור גבוה הסתיימה ביתרון מזערי לחניכיו של שרון דרוקר, אך רבע שלישי אדיר של 21:34 אשר כלל בסיומו ריצת 0:9 עשה את ההבדל עבור ראשל"צ, שהגדילה את ההפרש ברבע האחרון וסגרה עניין. ללא ווילסון, פארגו ומונרו שעזבו את הארץ בשל המצב הביטחוני, גוט כאמור היה זה שהוליך את המנצחת, כאשר גם נועם דוברת בלט עם דאבל דאבל גדול של 22 נקודות ו-10 ריבאונדים. אצל המפסידה, 28 של מקס היידגר לא עזרו.

אקיל מיצ'ל | דני מרון

מכבי חיפה – עירוני נס ציונה 106:79

האורחת ממשיכה להיות הקבוצה הלוהטת בליגה עם ניצחונה השביעי ברציפות (!), שהוא גם כמובן הרצף הפעיל הארוך ביותר מבין כל קבוצות הליגה. לאחר רבע ראשון טוב אותו היא סיימה ביתרון 18:29, המארחת חזרה לתמונה וירדה לחדרי ההלבשה בפיגור שלוש נקודות בלבד. למרות זאת, ריצת 0:8 בפתיחת הרבע השלישי, ועוד אחת זהה בפתיחת הרבע הרביעי, פתחו פער עצום עבור בראד גרינברג וחניכיו ששייטו לניצחון נוח עבורם.

את רשימת קלעי המנצחת הוליך, כרגיל, בריאן אנגולה עם 27 נקודות (17/18 מקו העונשין), כאשר מלבדו עוד ארבעה שחקנים בכתום קלעו בספרות כפולות, בראשם פטריק מילר עם 19. מן העבר השני, נאור שרון ומייקל קובינס עם 15 כל אחד היו רחוקים מלהספיק עבור עמית בן דוד וחבורתו.

בראיין אנגולה | קובי אליהו

עירוני נהריה – הפועל באר שבע 90:75

הדרומיים הצפינו לעין שרה וכתשו את המארחת, שכבר ירדה לליגה הלאומית ולא נותר לה על מה לשחק. הסל הראשון של הסגולים במשחק הגיע 5:23 דקות לסוף הרבע הראשון, כשהתוצאה עמדה על 0:18 לזכות האדומים. בסוף הרבע הראשון ההפרש כבר הגיע ל-23 נקודות, וכפי שתוצאת הסיום משקפת, המשחק לא הלך ונהיה יותר צמוד ככל שהוא התקדם.

את רמי הדר, שעלה למאזן של 14 ניצחונות ו-12 הפסדים ועשה צעד משמעותי לעבר הבטחת מקום בפלייאוף, הוביל ספנסר וייס עם 23 נקודות, בעוד טראוויס ווריק קלע 17 ואריק תומפסון תרם 16 משלו. מן העבר השני, נהריה המשיכה להתבזות עם תבוסה נוספת שהפכה להפסדה ה-11 ברציפות, כאשר בלוסומגיים הוליך את רשימת הקלעים שלה עם 31 נקודות.

שחקני הפועל באר שבע | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי