לקראת הישורת האחרונה: הרצליה החתימה שני זרים מהליגה הלאומית

סטורם וורן | מנהלת הליגה בכדורסל

לאחר עזיבת פארקס וגאדי בעקבות המצב הביטחוני, הקבוצה של דרוקר החתימה את סטורם וורן מחבל מודיעין ואת מארלן ויל מקריית אתא. הקבוצה מאולם היובל רחוקה שני ניצחונות מהקו האדום כשנותרו עוד שלושה מחזורים

(גודל טקסט)

כשנותרו עוד שלושה משחקים לתום העונה בליגת העל בכדורסל, בני הרצליה מדורגת במקום ה-11, עם שני ניצחונות מעל מכבי חיפה שנמצאת מעל הקו האדום. הקבוצה של שרון דרוקר ספגה מכה עקב עזיבתם של טרל פארקס ועבדול גאדי, אך הודיעה היום (שישי) כי החתימה במקומם שני זרים מהליגה הלאומית – סטורם וורן ומארלן ויל.

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני בעשרת הימים האחרונים, במועדון עשו מאמץ גדול על מנת להשאיר את השחקנים הזרים של הקבוצה בישראל, אך שניים מהם בחרו לעזוב. טרל פארקס עזב את הארץ לפני שבוע, בעוד עבדול גאדי יעשה זאת בימים הקרובים.

כדי למלא את החלל, העולה החדשה החתימה שני שחקנים מליגת המשנה. סטורם וורן (2.01, בן 32) שיחק העונה בהפועל חבל מודיעין בה קלע 20.8 נקודות וקטף 10.6 ריבאונדים למשחק. בעונת 2017/18 הוא זכה באליפות הליגה הלאומית עם הפועל באר שבע.  מארלן ויל (1.76, בן 25 ) שיחק העונה בקרית אתא ורשם בה ממוצעים של 17.8 נקודות, 7.1 אסיסטים ו-5.3 ריבאונדים.

עבדול גאדי | לירון מולדובן

כאמור, הקבוצה מאולם היובל נכנסת לישורת האחרונה כשהיא עדיין בסכנת ירידה, וכבר מחר היא תפגוש בביתה את הפועל באר שבע. לאחר מכן מצפה לה משחק ביתי משמעותי מול מכבי חיפה, ובמחזור הסיום היא תתארח אצל עירוני נס ציונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי