בני הרצליה נותרה בסכנה אחרי 92:81 לבאר שבע, הפועל ת"א הביסה את נהריה

שרון דרוקר ושחקני בני הרצליה | אודי ציטיאט

החבורה מהשרון עדיין מסובכת בתחתית, הדרומיים שמרו על המקום השמיני למרות חסרונו של אגאדה. האדומים טיילו בבית מול היורדת ללאומית, ערב אדיר לטילמן. נס ציונה בפלייאוף אחרי 86:87 על ראשל"צ

(גודל טקסט)

אחרי ימים מטלטלים בצל מבצע "שומר החומות" שגרם להעברות ביתיות ולבריחה של שחקנים מישראל, משחקי הבית התחתון בליגת העל בכדורסל נמשכים הערב (שבת) כאשר המאבק נגד הירידה עומד במוקד כמובן. קבוצה אחת שמנסה לשרוד בליגה הבכירה, בני הרצליה, נותרה בסכנה אחרי הפסד ביתי להפועל באר שבע. במקביל, הפועל תל אביב הביסה את עירוני נהריה בדרייב אין. בנוסף, עירוני נס ציונה הבטיחה את מקומה בפלייאוף לאחר 86:87 מותח נגד מכבי ראשון לציון.

בני הרצליה – הפועל באר שבע 92:81

עם הזר החדש סטורם וורן וללא טרל פארקס שעזב את הארץ, החבורה של שרון דרוקר רשמה הפסד שני רצוף ונותרה במרחק שני משחקים ממכבי חיפה, שנמצאת מתחת לקו האדום. באר שבע, למרות היעדרותו של קיילב אגאדה שביקש גם הוא לעזוב בשל המצב הביטחוני, שמרה על המקום השמיני המוביל לפלייאוף. טראוויס ווריק הוביל את המנצחת עם 18 נקודות, ספנסר וייס תרם 17, אמיר בל קלע 16 ומסר 8 אסיסטים, נטע סגל הוסיף 12 נקודות וניק הורנסבי סיים עם 10 עבור באר שבע. בצד ההרצלייני, 20 נקודות של מקס היידגר ו-18 של יאיר קרביץ לא הספיקו.

עירוני נס ציונה – מכבי ראשון לציון 86:87

ללא ספק, אחד המשחקים המהנים ביותר שהיו העונה בליגה, כאשר בסיום נס ציונה הבטיחה את מקומה ברבע גמר הפלייאוף. בתום המחצית הראשונה, נ"צ כבר הייתה בפער דו ספרתי בעקבות יכולת טובה של וויין סלדן, פטריק מילר ובריאן אנגולה ובהפסקה זה היה 38:53 לטובת מחזיקת היורופקאפ. ראשל"צ, שעדיין יכולה להעפיל לפלייאוף, עלתה לחצי השני הרבה יותר מרוכזת, גולן גוט ונועם דוברת קיזזו את ההפרש, עד כדי שוויון לקראת הבאזר האחרון.

בהתקפה המכרעת מילר דייק מהקו, גוט איבד את הכדור ואנגולה קבר שלשה גדולה מהפינה, 84:87 לנ סציונה. לאחר מכן גוט תיקן כאשר צימק מהקו, סלדן החטיא מבחוץ, איגור קולשוב נאבק על הריבאונד וטישמן שלח את אביבי לליי אפ, אבל מילר הגיח מאחור לגג אדיר ופלד עוד הספיק להחטיא עם הבאזר, 86:87 סופר דרמטי לנס ציונה.

שחקני נס ציונה חוגגים עלייה לפלייאוף | ברני ארדוב

הפועל תל אביב – עירוני נהריה 74:96

מצד אחד, נהריה כבר ירדה לליגה השנייה ולמעשה רק מחכה שהעונה הזו תיגמר, ומצד שני הפועל ת"א השלימה סוויפ עונתי על הסגולים ואף רשמה ניצחון רביעי ברציפות, הרצף הארוך ביותר עבורה ב-2020/21. במחצית הראשונה המשחק היה שוויוני והיתרון עבר מספר פעמים מצד לצד. הקבוצה של שי סגלוביץ' נשנעה על היכולת של ג'ארון בלוסומגיים, אשר הוביל אותה עם 34 נקודות, אך גם הוא לא עזר אל מול היכולת של האדומים בחצי השני, כאשר ג'סטין טילמן הפציץ עם דאבל-דאבל אדיר (26 נקודות ו-16 ריבאונדים) והוביל את קבוצתו ליתרון דו ספרתי, שהחזיק עד הסיום.

דאבל-דאבל אדיר לג'סטין טילמן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי