בשלישי: חולון ואילת בקרב צמרת, נס ציונה תמשיך ברצף המטורף?

שחקני הפועל חולון | דני מרון

הסגולים יארחו את הדרומיים למשחק במסגרת מאבקי המיקום של הבית העליון, בית הלחמי רוצה לקטוע את רצף ארבעת ההפסדים. לאחר שהבטיחו פלייאוף, הכתומים יקוו לרשום ניצחון 11 ברציפות. וגם: גלבוע תארח את הפועל חיפה

(גודל טקסט)

לאחר הפסקה כפויה בת שבוע וחצי בשל מבצע "שומר החומות", ליגת העל בכדורסל נכנסה לקצב גבוה במטרה לסיים את העונה בזמן. מחר (שלישי) נקבל שלושה משחקים נוספים, כאשר בבית העליון הפועל חולון תארח את הפועל אילת והפועל גלבוע/גליל את הפועל חיפה, בעוד בבית התחתון עירוני נס ציונה ובני הרצליה ייפגשו ביניהן באולם לב המושבה.

הפועל חולון – הפועל אילת (21:00)

שתי הקבוצות מגיעות להתמודדות כשהן צמודות בטבלה, כאשר המארחת אוחזת במקום השלישי עם מאזן של 17 ניצחונות ותשעה הפסדים, בעוד לדרומיים כמות זהה של ניצחונות אך הפסד אחד יותר. לאחר ההפסד למכבי ת"א במחזור האחרון, הסגולים ירדו למאזן שלילי במשחקי החוץ שלהם העונה בליגה (7:6), במשחק בו גיא פניני רשם ציון דרך מרשים ועקף את דורון ג'מצ'י ומיקי ברקוביץ' בדרך למקום השני בכל הזמנים עם 467 הופעות בליגת העל. מחר, סטפאנוס דדאס וחניכיו יוכלו לחזור למסלול הניצחונות כשיארחו את הפועל אילת, אותה הם ניצחו העונה ארבע פעמים בכל המסגרות (ליגת העל והליגה הבלקנית).

מן העבר השני, האורחת סוחבת על גבה כבר ארבעה הפסדים ברציפות, כולל אחד מתסכל במיוחד להפועל גלבוע/גליל בבית לאחר הארכה. אריאל בית הלחמי ושחקניו ניצחו העונה את כל קבוצות הליגה לפחות פעם אחת – מלבד, כאמור, הפועל חולון, ואת הסטטיסטיקה הזאת הם ישמחו לשנות מחר. ג'ו רגלנד ינסה להמשיך בכושרו האדיר ולהחזיר את קבוצתו למקום השלישי בטבלה על חשבון יריבתם.

שחקני הפועל חולון | אודי ציטיאט

הפועל גלבוע/גליל – הפועל חיפה (19:00)

במחזור האחרון, הצפוניים טיפסו למקום השני בטבלה אחרי שגברו בהארכה דרמטית בחוץ על הפועל אילת, וקטעו את רצף שני ההפסדים בו הם היו מצויים. כעת, כשנותרו להם עוד שני משחקי בית, אבישי גורדון וחניכיו יודעים שניצחון בשניהם יבטיח להם את יתרון הביתיות בשתי הסדרות הראשונות של הפלייאוף. הישראלים ינסו להמשיך ולהוביל את המארחת, כאשר יפתח זיו, עמית גרשון וגיל בני מגיעים אחרי הופעה טובה באילת.

באשר לחיפאים, הם שמרו על סיכוי קטן להשיג את יתרון הביתיות כשניצחו במשחקם האחרון את הפועל ירושלים המאכזבת. מעבר לכך, ג'ייסון סיגרס יפגוש את הקבוצה בה הוא החל את הקריירה שלו בישראל, כאשר הפסיד לה בכל חמשת המשחקים מאז שעזב אותה. זה גם יהיה המשחק הראשון של רועי נציה במדי הקבוצה, כאשר הישראלי הצטרף השבוע למועדון לאחר שסמארדו סמואלס עזב את הארץ טרם ערך את הופעת הבכורה שלו בכרמל.

גלבוע גליל | מאור אלקסלסי

עירוני נס ציונה – בני הרצליה (19:00)

הכתומים הבטיחו את מקומם בפלייאוף בפעם השישית מתוך שבע עונות של המועדון בליגת העל, ואם ינצחו שוב, הם יקבעו שני ציוני דרך נאים: ניצחון 100 בתולדותיהם בעונה הרגילה, ושבירת שיא המועדון לניצחונות בליגה הסדירה (17). נגד היריבה החלשה, הם צפויים לעשות זאת ולרשום ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות (תשע בליגה ועוד שניים ביורופקאפ). בצד השני, האורחת ניצחה רק בשניים מ-12 משחקיה האחרונים – שניהם נגד נועלת הטבלה והיורדת לליגה הלאומית עירוני נהריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי