ווילבקין זעם לאחר העבירה הטכנית: "הייתי משתיק את הקהל שוב"

סקוטי ווילבקין | ברני ארדוב‎

הגארד של מכבי תל אביב צייץ בטוויטר לאחר ההפסד הדרמטי להפועל ירושלים ולא חסך בביקורת: "השתקתי אוהדים מאז שהייתי בקולג' ומעולם לא קיבלתי טכנית, עד עכשיו". וגם: מה השופטים פספסו לטענתו?

(גודל טקסט)

בסיומו של משחק דרמטי, מכבי תל אביב הפסידה 83:82 להפועל ירושלים בעקבות סל על הבאזר של אדם אריאל. מי שעמד במוקד בדקות הסיום הוא כוכב הצהובים, סקוטי ווילבקין, שהיה הגיבור והנבל ברגעי ההכרעה. בחצי דקה האחרונה, הגארד קלע שלשה שסידרה למכבי ת"א יתרון שלוש, אך ביצע תנועת השתקה לקהל וספג עבירה טכנית. לאחר מכן, הקבוצה מהבירה הצליחה להפוך את התוצאה בדרך לניצחון מדהים.

ווילבקין לא קיבל באהבה את העבירה הטכנית, ולאחר המשחק פנה לרשתות החברתיות כדי להביע את זעמו. תחילה, הוא שיתף אירוע דומה שהתרחש הלילה ב-NBA, כשטריי יאנג מאטלנטה השתיק את הקהל עם סל ניצחון בשנייה האחרונה. לצד הסרטון הוא הגיב בציניות: "אני לא מאמין שהוא עשה את זה אחרי שקלע את הסל הגדול הזה. לא צפיתי במשחק אבל הוא בטוח קיבל עבירה טכנית על פרובוקציה נגד הקהל, לא?".

לאחר מכן, הוא הודיע כי הוא ממש לא מתחרט על המעשה: "אני אעשה את זה שוב, זה היה שווה את זה. המשחק הזה לא שינה כלום. אנחנו עדיין במקום הראשון. לסולימאן בריימו מהפועל ירושלים היה את האומץ להשתיק אותי אחרי המשחק". בהמשך, הוא הוסיף את התמונה של אדם אריאל מסמן תנועה השתקה לאחר הסל הגדול, ורשם כי "השופטים מפספסים משהו".

לבסוף, השחקן בן ה-28 קינח עם כמה ציוצים נוספים בהם רשם כי הוא "מעולם לא היה זקוק כל כך לחופשת הקיץ. השתקתי אוהדים מאז שהייתי בקולג' ומעולם לא קיבלתי עבירה טכנית, עד עכשיו. תהנו מהניצחון, הרווחתם את זה".

סקוטי ווילבקין | ברני ארדוב‎
סקוטי ווילבקין בסיום | ברני ארדוב‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי