המאבק הוכרע: בני הרצליה ניצחה בנס ציונה והבטיחה הישארות

סטורם וורן, אלישי כדיר | דני מרון

טריפל דאבל אדיר של קוטי קלארק הוביל את הכחולים ל-87:98 על קבוצתו של בראד גרינברג, בדרך לעונה נוספת בליגת העל. מכבי חיפה ירדה סופית. גלבוע הביסה את הפועל חיפה, חולון הנחילה הפסד חמישי רצוף לאילת

(גודל טקסט)

המאבק נגד הירידה בליגת העל בכדורסל הוכרע הערב (שלישי) באופן סופי, לאחר שבני הרצליה ניצחה בחוץ את עירוני נס ציונה ופתחה פער של שלושה משחקים ממכבי חיפה, שירדה לליגה הלאומית שנתיים בלבד אחרי שעלתה ממנה. במקביל, הפועל גלבוע/גליל הביסה את הפועל חיפה ובמשחק נוסף שנערך מאוחר יותר במסגרת הבית העליון, הפועל חולון גברה על הפועל אילת.

עירוני נס ציונה – בני הרצליה 98:87

זו הייתה עונה לא פשוטה לקבוצה של שרון דרוקר. היא נפתחה בשבעה הפסדים רצופים שאחריהם הגיעה סדרת ניצחונות ועלייה בטבלה, אך בהמשך החבורה מהשרון שוב איבדה כיוון ונקלעה למאבקי הישרדות, כאשר בשבועיים האחרונים אף איבדה שני זרים עקב המצב הביטחוני. בסופו של דבר, היא ידעה להתעלות הערב ולגבור על יריבה שכבר חושבת על הפלייאוף, כדי להימנע באופן סופי מחזרה לליגה הלאומית בתום עונה אחת.

מי שהצטיין מעל כולם הערב עבור הרצליה היה קוטי קלארק, שרשם טריפל דאבל אדיר: 23 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים היו לפורוורד האמריקאי. מקס היידגר הוביל את הקלעים עם 26 נקודות, גייב לוין קלע 16 ויאיר קרביץ הוסיף 11. בצד השני, נמרוד לוי בלט עם 26 נקודות ו-9 ריבאונדים, פטריק מילר סיפק 19 נקודות ובריאן אנגולה תרם 15.

בני הרצליה נשארה סופית בליגה |
קלארק כיכב עם טריפל דאבל | דני מרון
היידגר הצטיין גם הוא, עם 26 נק' | דני מרון
דרוקר וזליקוביץ' חוגגים | דני מרון
הקפטן ניצן חנוכי מרוצה | דני מרון

הפועל גלבוע/גליל – הפועל חיפה 63:77

השנייה בטבלה השיגה ניצחון שני ברציפות, בעוד הקבוצה של אלעד חסין לא הצליחה להמשיך במומנטום אחרי שגברה על הפועל ירושלים לפני מספר ימים. גלבוע/גליל ברחה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון והמשיכה להגדיל את הפער עד לרבע השלישי, שבו הובילה ב-27 הפרש. ב-10 הדקות האחרונות המארחת הורידה את הרגל מהגז ולחיפאים נותר רק למזער נזקים. נתנאל ארצי הוביל את קלעי החבורה מגן נר עם 18 נקודות, יותם חנוכי הוסיף 14 ואייזיאה קאזינס תרם 11. אצל האורחת, ג'ייסון סיגרס קלע 13 נקודות וראקים באקלס רשם דאבל דאבל עם 12 ו-10 ריבאונדים.

ניצחון שני רצוף לגלבוע/גליל | מאור אלקסלסי

הפועל חולון – הפועל אילת 93:104

קבוצתו של סטפאנוס דדאס התאוששה מהתבוסה למכבי תל אביב והבטיחה לעצמה לפחות את המקום השלישי לקראת הפלייאוף, כשעדיין נותר לה סיכוי לטפס למקום השני. הדרומיים ספגו כמות זהה לזו שקלעה עליהם גלבוע/גליל בהפסד הקודם וירדו מנוצחים בפעם החמישית ברציפות, סימן מדאיג לקראת סדרת רבע הגמר שנמצאת באופק. כריס ג'ונסון הוביל את קלעי הפועל חולון עם 23 נקודות, הרכש הטרי מיכאל סוקולובסקי הצטיין בהופעת הבכורה שלו עם 22, סי ג'יי האריס תרם 20 וגיא פניני סיים עם 13. באילת, רועי הובר בלט עם 19 נקודות, יהונתן שולדבראנד, חואקין שוכמן וג'ו רגלנד הוסיפו 13 כל אחד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי