מכבי חיפה חיפה הביסה 84:105 את עירוני נהריה בקרב היורדות מליגת העל

מייקל בריסקר | לילך וייס

למרות שבלוסומגיים התפוצץ עם 40 נקודות ו-10 ריבאונדים, הירוקים גברו על הסגולים שערכו את הופעת הפרידה שלהם מהליגה הבכירה. סורקין ודאו רשמו דאבל דאבל כל אחד עבור המנצחת

(גודל טקסט)

בכדורגל מכבי חיפה עשויה לחגוג אליפות ראשונה מזה עשור בעוד כמה שעות, אבל בכדורסל המצב עגום והירוקים, שירדו אתמול (שלישי) סופית לליגה הלאומית בעקבות ניצחונה של בני הרצליה, גברו הערב 84:105 על היורדת השנייה מליגת העל – עירוני נהריה. עבור המפסידה הייתה זו הופעת הפרידה לפני שהיא עוברת לשחק בליגת המשנה, כאשר לקבוצה מהכרמל נותר עוד משחק אחד, נגד הרצליה.

סביר להניח שאם מכבי חיפה הייתה משחקת לאורך העונה כפי ששיחקה הערב, היא לא הייתה יורדת ללאומית. הירוקים סיפקו מחצית שנייה בקצב התקפי מרשים ואחרי שפתחו פער דו ספרתי עוד ברבע הראשון, את המחצית הראשונה הם סיימו עם 67 נקודות לעומת 40 בלבד של האורחת. שני הרבעים הבאים הפכו לגארבג' טיים, כאשר בדקות האחרונות נהריה הצליחה למזער את הנזק במעט.

פורוורד הסגולים ג'רון בלוסומגיים, שניצל את סיום העונה כדי לשפר את סיכוייו לקבל חוזה גדול ככל האפשר בעונה הבאה, וקלע 30 נקודות ומעלה בארבעה מתוך חמשת המשחקים הקודמים, סיפק הערב שיא קריירה של 40 נקודות ואף הוריד 10 כדורים חוזרים. לצערו, רק עוד שני שחקנים בקבוצה של שי סגלוביץ' קלעו בדו ספרתי: אופק בן יעקב שתרם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים, ועידו דוידי שסיים עם 14. את מכבי חיפה הוביל רומן סורקין עם דאבל דאבל שכלל 18 נקודות ו-10 ריבאונדים, כריס דאו הוריד גם הוא 10 כדורים חוזרים וקלע 13, כמות זהה לזו של מייקל בריסקר.

בלוסומגיים. 40 נקודות לא הספיקו | אדריאן הרבשטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי