דרוקר: "מאמין שהיידגר יחזור למכבי ת"א, מזל שצירפנו אותו"

מקס היידגר חוגג | דני מרון

מאמן בני הרצליה שיבח את הגארד שכיכב עם 26 נקודות בניצחון על נס ציונה, שהשאיר את הקבוצה בליגה: "לא יודע מה היינו עושים בלעדיו, הוא חיית משחק". וגם: הקשיים בפתיחת העונה והבעיות בסגל

(גודל טקסט)

לאחר שבני הרצליה הבטיחה סופית את מקומה בליגת העל, בעקבות ניצחונה המרשים על עירוני נס ציונה, מאמן הקבוצה שרון דרוקר התראיין אתמול (רביעי) לתוכנית הספורט של רדיו 103FM, וסיפר על הבעיות בבניית הסגל, מתווה הזרים והאם מקס היידגר יישאר בקבוצה.

האזינו לראיון

דרוקר התייחס תחילה להישארותה של בני הרצליה: "אנחנו אומרים תודה רבה, היה לחץ גדול והרבה בלאגן, תוסיף לזה קורונה ומלחמה ותקבל תבשיל של מלא חרדות ולחץ ולשמחתנו סיימנו עם זה".

פתיחת העונה: "ללא ספק התחלנו נורא, כדי לעלות ליגה אלדד אקוניס משכן את הקבוצה של השנה. היו לו חוזים עם הרבה שחקנים שבמקרה של עליית ליגה הם נשארים, והוא הבין שהקבוצה לא מספיק טובה. חוץ מזה סבלנו מפציעות. לשמחתי הצלחנו לעשות שינויים ולעלות לדרך המלך, אך התחלנו לרדת למטה ברגע שהסתכלנו על הפלייאוף".

שרון דרוקר | דני מרון

כמה אפשר לבנות על סגל שעלה מהלאומית: "זו שאלה מצוינת וכל דבר זה לגופו של עניין. יאיר קרביץ לא עלה עם הקבוצה אבל צירפנו אותו אלינו ואני חושב שרואים פוטנציאל של שחקן טוב, לקח את הקבוצה בזמן קשה. אבל נגיד אם קבוצות כמו גליל עליון, אשדוד ואשקלון, צריך לבדוק מי מהשחקנים יכולים לתרום בליגה הראשונה. הפועל חיפה? היא הביאה את שמחון ומשעור, וזו באמת הצלחה. עם הזרים אתה חייב לקלוע כאן, צריך ארבע מארבע, אחרת אין לאן ללכת".

מה החליטו במנהלת עם הזרים: "אין לי מושג, היה עשרה זרים בגלל הקורונה, אני מאמין שהמצב התייצב ויהיו שמונה. ברור שהכדורסל היום השתנה, היום המציאות היא אחרת ויש המון זרים. זה חוקי המשחק ועם זה צריך לשחק. אבל אני אומר לכם שהישראלים עושים את ההבדל, אני זוכר שבאילת הגענו לפיינל פור עם שלושה זרים בלבד".

האם מקס היידגר יישאר לעוד עונה: "אני מאמין שהוא יחזור למכבי תל אביב. אני חושב שברגע שהביאו אותו אף אחד לא יודע מי הוא ומזל שהצלחנו לצרף אותו ולא יודע מה היינו עושים בלעדיו. מי שלא יודע הוא בן לאנשים מאוד עשירים והוא לא עושה לעצמו הנחות. הוא ממש חיית משחק ומחוץ למגרש הוא גם אחלה בנאדם".

מקס היידגר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי