ראשל"צ החרימה את הטקס, גודס: "הבענו מחאה, זו החלטת הנהלה"

שחקני מכבי ראשון לציון | דני מרון‎

הכתומים בחרו שלא להתייצב על הפרקט במעמד הענקת הגביע לאחר ההפסד למכבי ת"א בגמר, המאמן נשאל גם על ההחלטה לפתוח עם שחקני נוער בחמישייה: אמרתי להם שהובלנו 6:7 כשהם יצאו, אז הם ניצחו". וגם: על עתידו

(גודל טקסט)

ארבע שנים לא הצליחה מכבי תל אביב לזכות בגביע המדינה, אבל הערב (חמישי) היא השיבה לעצמה את התואר בזכות ניצחון 69:86 על מכבי ראשון לציון, שהתייצבה לגמר בחולון עם זר אחד בלבד ושלושה שחקני נוער בסגל בלית ברירה.

מכבי ראשון לציון, שלאורך כל השבוע איימה לא להופיע למשחק, בחרה בסיום להחרים את טקס הנפת הגביע ושחקניה כלל לא נשארו על הפרקט. המאמן גיא גודס אמר בכנות לאחר המשחק: "אני מאוד גאה. בשחקנים, במועדון, בקהל שהגיע. על המלחמה, על הדרך שהייתה לא פשוטה השנה. קורונה, הפסקות, חזרה, מלחמה, משחקים ב-10 ימים, פתאום חופש של חודש. המון עליות וירידות. גאה על מה שעשינו כל העונה בתנאים לא פשוטים.

"מאז שהגעתי לקבוצה, ארבע פעמים היינו בגמר בשלוש שנים, זה לא דבר מובן מאליו. בסטנדרטים שלי מכבי ראשון הפך למועדון מוביל, אולי לא בתקציב אבל ברוח הלחימה שלו, בדרך שלו. אנחנו משתפים צעירים ועושים דרך פנטסטית בשלוש שנים האלה. שמח על העבודה הזאת. היום נתנו פייט גדול והיינו קצרים בסוף", הוסיף המאמן בצד המקצועי.

שחקני מכבי ראשון לציון | דני מרון‎

על שחקני הנוער בחמישייה והחרמת הטקס: "זו הדרך שלנו להביע מחאה שקטה. אמרתי לחבר'ה שלפחות כשהם יצאו החוצה היה 6:7 לנו, אז הם ניצחו את הערב הזה. גם בסוף זאת הייתה מחאה שלנו, זו החלטת הנהלה".

על עתידו: "זו שאלה קשה. ביום שבת יש משחק נגד באר שבע בבית שאנחנו רוצים לסיים אותו עם ניצחון, בלי קשר לטבלה. הצביון הישראלי עשה פה דבר שהרבה לא מאמינים. אני מקבל אחרי כל משחק הודעות שזה מדהים מה שאנחנו עושים. משחקים חזק, ביחד ומנצחים. גם ההפסד לנס ציונה, שהיו בו הרבה דברים לא קשורים לכדורסל, היה בידיים שלנו וברח. היינו יכולים לעשות היסטוריה ולעלות לפלייאוף בלי שלושה זרים. גם מבחינתי העונה תיגמר ביום שבת, אקח כמה ימים לשבת עם הסוכן שלי ולראות מה ההצעות שעל השולחן".

גיא גודס | דני מרון‎

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי