שמרה על הבית: אילת ניצחה את הפועל חיפה ועלתה ל-0:1 בסדרה

שחקני הפועל אילת | דני מרון

שבוע לאחר שהביסה את הקבוצה מהכרמל, המארחת נגררה לסיום מותח, אך ניצחה 80:84. פראת'ר בלט עם 21, בית הלחמי רחוק ניצחון אחד מחצי הגמר

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

פלייאוף ליגת העל בכדורסל יצא היום (שני) לדרך, כאשר בסדרת רבע הגמר הראשונה, הפועל אילת אירחה את הפועל חיפה באולם בגין. הקבוצות שסיימו את העונה במקום הרביעי והחמישי נפגשו רק בשבוע שעבר, אז הדרומיים טיילו בדרך ל-97:123 ביתי. הפעם ההתמודדות הייתה צמודה בהרבה, אך הקבוצה של אריאל בית הלחמי הצליחה לנצח 80:84.

הרבע הראשון היה צמוד ברובו, אך שלשה של יונתן שולדבראנד חתמה ריצה קצרה של המארחת וקבעה 14:21 לאחר עשר דקות. הקבוצה של אריאל בית הלחמי המשיכה להוביל גם ברבע השני, ואף עלתה ליתרון דו ספרתי בזכות של ג'ו רגלנד כשתי דקות למחצית. קינן אוואנס וחנן קולמן דאגו לצמק, והאורחת ירדה להפסקת המחצית בפיגור 47:41.

הקבוצה מהכרמל הצליחה להשלים מהפך ברבע השלישי, בזכות שלשה של אוואנס. למרות זאת, גם לרבע האחרון האדומים ירדו בפיגור 61:60 בעקבות שלשה של מארקל בראון. המקומיים יצאו לריצת 0:10 ברבע האחרון ועלו ל-64:71 כשש דקות לסיום. יונתן שולדבראנד הוסיף שלשה בדרגת קושי גבוהה, וקייסי פראת'ר השיב את יתרון הדו ספרתי מקו העונשין.

הזרים של אלעד חסין סייעו לקבוצתו כדי לחזור למשחק ולהלחיץ את הקהל הביתי, והם הקטינו את ההפרש לשלוש נקודות כעשר שניות לסיום. פראת'ר דייק מקו העונשין, והאורחת לא הצליחה להשלים את הקאמבק. קייסי פראת'ר הוביל את הדרומיים עם 21 נקודות, כאשר יונתן שולדבראנד הוסיף 15. קינן אוואנס בלט מנגד עם 25 נקודות, בעוד ג'ייסון סיגרס תרם 19 משלו.

אריאל בית הלחמי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי