יפתח זיו נבחר ברוב קולות לשחקן הישראלי המצטיין של העונה

יפתח זיו | באדיבות מנהלת הליגה

כוכב הפועל גלבוע/גליל זכה בפרס היוקרתי וגם במקום בחמישיית העונה לאור ממוצעיו הנפלאים ב-27 משחקי העונה הסדירה. זכה גם במלגת לימודים בסך 1,000 דולר. גם כריס ג'ונסון וגיא פניני מהפועל חולון זכו בתארים

(גודל טקסט)

בראיון מיוחד שערכנו עם יפתח זיו רק לפני כשבועיים, הוא סיפר ש"זה לא סוד שהגדולות לא בונות על הישראלים" ודיבר בשבחם של מספר שחקנים ובהם תומר גינת, שנבחר לשחקן הישראלי המצטיין של העונה ובחר לנסות את מזלו מעבר לים.

הערב (שלישי) הכוכב של הפועל גלבוע/גליל עשה אולי צעד משמעותי ראשון כדי להמשיך את דרכו של גינת, כשנבחר לשחקן הישראלי המצטיין של העונה ובנוסף זכה בגביע שחקן חמישיית העונה.

זיו, שסיים את העונה הסדירה עם ממוצע של 12.3 נקודות, 4.5 אסיסטים ו-4.9 ריבאונדים ב-27 משחקים, נבחר ברוב קולות של כתבי הכדורסל בארץ יחד עם גולשי אתר מנהלת הליגה. זיו גם זכה במלגת לימודים בסך 1,000 דולר מתנת רענן כץ.

יפתח זיו | באדיבות מנהלת הליגה

בנוסף, לפני שריקת הפתיחה למשחק רבע הגמר הראשון בין הפועל חולון לעירוני נס ציונה, מנהלת הליגה המשיכה לחלק את גביעי מצטייני העונה וכריס ג'ונסון, שסיים את העונה הסדירה עם 14 נקודות בממוצע, 4.9 ריבאונדים ו-2 חטיפות ב-25 משחקים, נבחר ברוב קולות של כתבי הכדורסל וגולשי אתר המנהלת בשני תארים חשובים שחקן ההגנה של העונה ושחקן חמישיית העונה.

קפטן הסגולים, גיא פניני שסיים את העונה הסדירה עם 7.5 נקודות בממוצע ו-3 אסיסטים למשחק ב-28 משחקים – זכה בתואר השחקן השישי של העונה.

כריס ג'ונסון | באדיבות מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי