גרינברג: "לא דיברו איתי על עתידי". דדאס: "גאה בעבודה שלנו"

בראד גרינברג, סטפאנוס דדאס | אודי ציטיאט

מאמן נס ציונה סיכם את העונה לאחר ההפסד לחולון: "לא ראיתי את אשתי מה-15 באוגוסט. אתמקד באיך להיות בן אדם רגיל אחרי תשעה חודשים". היווני אמר מנגד: "יהיה לנו משחק שונה מול גלבוע"

(גודל טקסט)

הפועל חולון הפכה הערב (שבת) לעולה האחרונה לסדרת חצי גמר לאחר שניצחה בביתה 76:85 את עירוני נס ציונה במשחק השלישי. כעת ממתינה לסגולים צהובים הפועל גלבוע/גליל בשחזור חצי גמר הליגה הבלקנית. נס ציונה מנגד סיימה עונה מרשימה מבחינתה עם עלייה לפלייאוף וכמובן זכייה היסטורית ביורופקאפ.

מאמן נס ציונה, בראד גרינברג, אמר לאחר המשחק: "הובלנו 30:37 דקה וחצי למחצית, היינו במצב טוב ולא טיפלנו בזה כמו שצריך. צריך לתת קרדיט לחולון, הם הגנו טוב מאוד במחצית השנייה, היו האגרסיביים, הכרחנו דברים בהתקפה. הלחץ שלהם מנע מאיתנו דברים. לא הגבנו כמו שצריך, והדברים נעשו קשים יותר כשפטריק מילר יצא בבעיית עבירות, לשחק בלעדיו ואיך שהם שיחקו כתב את סיפור המשחק".

"הייתה אווירה נהדרת, יותר מדי סגול אולי. השחקנים אוהבים לשחק במשחקים האלה. היו פה שלושה שופטים טובים שניסו לשלוט במשחק, עשו עבודה טובה לדעתי. לא שיחקנו טוב מספיק, זה השורה התחתונה. הם שיחקו יותר טוב מאיתנו. לא הגענו לזריקות קלות".

בראד גרינברג | אודי ציטיאט

"כולם בחדר ההלבשה מאוכזבים, מרגישים שהיינו יכולים לעשות פיינל פור. יש אכזבה. אני לא אתן לאכזבה הזאת לגרום לכך שלא יזכרו את התואר שלנו. אנחנו הקבוצה השלישית בישראל שלוקחת תואר אירופי, ניצחנו יותר משחקים בעונה הסדירה מכל עונה אחרת. הגענו לפלייאוף, והיינו קצרים מלהגיע לחצי הגמר. אנחנו מאוכזבים, אבל לא אתן לאכזבה הזאת להעפיל על ההישג שלנו. הכוס שלנו יותר מחצי מלאה".

"לא דיברתי על העתיד שלי עם המועדון, והם לא דיברו איתי. יש לי טיפול שיניים מחר, אבדוק איך מגיעים בחזרה הביתה, לא ראיתי את אשתי מה-15 באוגוסט. אתמקד באיך להיות בן אדם רגיל אחרי תשעה חודשים של לתת הכל כאן. אנשים לא מבינים איזה אתגר זה היה. התחלנו את העונה עם פרוטוקול הקורונה, בילינו כל דקה בדירה או באולם, ואז המלחמה, פחדנו לראות אם נגיע למרחב המוגן בזמן. אגלה בעתיד מה יהיה איתי כאן".

מאמן הפועל חולון, סטפנוס דדאס: "היו הרבה מחשבות שליליות בראש שלי לפני המשחק, נס ציונה קבוצה חזקה מאוד, בלי סגל מלא, אבל עם ביטחון. בחרתי לשחק נגדם כשהלכנו לשחק נגד גליל, יכולנו להימנע מהם. האמנתי בחיים שאין קיצורים, יכולנו לשחק נגד ירושלים, אבל לא רציתי לשחק נגדם ככה, אולי בשנה הבאה נשחק במשחק אמיתי נגדם. בגלל זה אחרי המשחק הייתי שמח מאוד והלחץ נעלם. בחרנו בדרך הקשה, וראיתם כמה קשה לשחק נגדם. בשמונה השנים האחרונות חולון הגיעה רק פעם אחת לפיינל פור".

"אני גאה בעבודה שעשינו במגרש, איך ססטינה ומשגב שיחקו ביחד, שחקנים שקיבלו החלטות שלא ציפינו מהם, עבדנו איתם קשה. בריצה שלנו גיא, כריס, סי ג'יי ומקס היו בחוץ והצלחנו לברוח עם ווילי, פרדי, משגב, סוקולובסקי וססטינה. אני רק שמח וגאה".

סטפאנוס דדאס | אודי ציטיאט

"בחרתי ללכת עם ווילי ופרדי שישחקו כמה שיותר. החלטנו לתת מנוחה לסי ג'יי וסוקולובסקי עם משגב, זה היה חלק מהתוכנית, כי ידענו שנתבגר. זה חלק ממה שעשינו כל הסדרה. היה להם חלק במשחק הזה".

"אנחנו מכירים את גלבוע טוב מאוד, הם קבוצה רגילה יותר מנס ציונה שהיא קבוצת סטריטבול יותר בצורה היפה של המשחק. זה לא אותה גישה של גלבוע. לגלבוע יש גארדים פחות פיזיים. זה משחק שונה, נצטרך לטפל בשני ההרכבים שלהם, נצטרך לעשות התאמות. ולהיות מוכנים לרוטציות שונות כדי להפתיע אותם כמה שאפשר".

"היינו במצב הזה כל העונה, זה לא פעם שאנחנו באינטנסיביות הזאת. אנחנו עובדים עם השחקנים גם שלא משחקים. אנחנו מצפים מהשחקנים שלא משחקים שיוכלו לעזור אם נצטרך. המוטיבציה שלנו תעזור. אנחנו יודעים שיש משחק ביום שני, לא התאמנו במילא בחודש האחרון. יש לנו 46 שעות עד המשחק, זה כמו עוד חודש".

שחקני הפועל חולון חוגגים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי