נס ציונה ובראד גרינברג בדרך לפרידה משותפת, טל דן יאריך חוזה

בראד גרינברג | אודי ציטיאט

הכתומים מאוכזבים מההדחה ברבע גמר הפלייאוף נגד הפועל חולון, המאמן צפוי למצות את האפשרויות בארה"ב ובמועדון יחפשו לו מחליף במקרה כזה: "עשינו עונה גדולה". ניסיון להשאיר את פטריק מילר וג'רום מיינסי

(גודל טקסט)

שישה ניסיונות היו לעירוני נס ציונה להעפיל לחצי גמר הפלייאוף בליגת העל, ואמש (שבת) היא הודחה ברבע הגמר בפעם השישית כשהפסידה 2:1 בסדרת הטוב משלושה משחקים נגד הפועל חולון. הקבוצה של בראד גרינברג, שהגיעה לשלבי ההכרעה של העונה עם רוטציה קצרה במיוחד של שישה שחקנים וניסתה להרחיבה במהלך הסדרה, לא הצליחה להתמודד עם בעיית העבירות והעייפות בסיום המשחק השלישי ונוצחה 85:76.

לאחר ההדחה הודו בנס ציונה ל-600 האוהדים שהגיעו למשחק החוץ בחולון וניסו לייצר אווירה ביתית עבור החבורה של בראד גרינברג, בתום עונה היסטורית בה השלימו זכייה מפתיעה ביורופקאפ.

"זה שילוב של כמה דברים", ניסה ליאור קררה להסביר את ההפסד של קבוצתו, "עייפות, שיחקנו עם רוטציה מאוד קצרה בחודש וקצת האחרונים. שמח שרביב (לימונד) נתן קצת אוויר לנשימה. בעיית עבירות, פטריק מילר יצא והמשחק התבלגן לנו. לחולון נכנסו הכדורים, הקהל דחף אותם, רדפנו וזה לא הספיק.אני מאמין שעם טל היינו עוברים, עוד כמה דקות של ריכוז ורעננות ברגליים ואנחנו שם. במשחק הראשון הם עקצו אותנו עם כמה דברים. עם עוד גוף בחוץ היינו עושים את זה".

הפורוורד המשיך וסיכם את העונה של הכתומים: "עשינו עונה מדהימה, מעל הציפיות שלנו ושל המועדון. החלפנו זרים, קורונה, טל נפצע. עשינו דברים מדהימים. קשה לראות את זה, אבל כשהדברים יירגעו, נהיה שמחים על העונה שעשינו. הרגשתי שעשיתי קפיצה מהעונה שעברה, הרגשתי שסומכים עליי. הפנים לעונה הבאה".

קררה שומר. "עשינו עונה מדהימה" | אודי ציטיאט

בנס ציונה צפויים לקיים בקרוב פגישה אחרונה עם בראד גרינברג לפני שובו לארצות הברית, כדי לסכם את העונה ולשמוע ממנו על התוכניות שלו. ההערכות הן שגם מצידו של המאמן יש רצון לפרידה, כשהוא נוטה למצות את האפשרויות שלו בארצות הברית.

בגזרת השחקנים, הקפטן טל דן צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש לשנתיים, כשגם ליאור קררה יקבל הצעה להארכת חוזה. במועדון ינסו להשאיר את ג'רום מיינסי ופטריק מילר, בעוד בריאן אנגולה ו-ויין סלדן צפויים להתקדם למועדונים גדולים יותר.

בנס ציונה ינסו להשאיר את מילר | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי