חצי הגמר בפתח: חולון וגלבוע/גליל בשחזור הסדרה מהעונה שעברה

גיא פניני, יפתח זיו | דני מרון‎

בשני: הסגולים יפתחו באולם הביתי את הסדרה יומיים לאחר שהדיחו את נס ציונה. הם מקווים לעבור את הצפוניים בסדרה לראשונה מאז שעברו לגלבוע, שנה לאחר רבע הגמר בין הקבוצות. האדומים מרוצים מהקאמבק נגד ירושלים

(גודל טקסט)

משחקי חצי גמר פלייאוף ליגת העל בכדורסל ימשכו מחר (שני, 21:00) כשהפועל חולון תארח את הפועל גלבוע/גליל למשחק הראשון בסדרה. שתי הקבוצות נפגשו העונה חמש פעמים בכל המסגרות, כאשר הסגולים מחזיקים במאזן 1:4 נהדר. שתי הקבוצות נפגשו שלוש פעמים בפלייאוף מאז שהצפוניים עברו לגלבוע, ובכל הפעמים האדומים יצאו עם ידם על העליונה ועם הכרטיס לשלב הבא.

הפעם האחרונה שהן נפגשו לסדרה הייתה בשלב רבע הגמר של העונה שעברה. יתרון הביתיות היה של חולון, אך הם לא היו יכולים לשחק במגרשם הביתי, ולכן הם אירחו באשדוד. בנוסף, הם גם הגיעו לעונת הקורוהנ בסגל דליל במיוחד, והפסידו "בבית" את המשחק האחרון בדרך להפסד 2:1 בסדרה.

הפועל חולון מגיעה לסדרה יומיים בלבד אחרי שהצליחה לעבור את עירוני נס ציונה ברבע הגמר, ועם מעט מאוד זמן להכנות, בניגוד ליריבתה שעלתה לשלב זה בסוויפ. בקבוצה סיפרו אחרי הניצחון האחרון שהם מכירים היטב את גלבוע והם אוהבים את המאצ'אפ שיש להם איתם. כמו כן, בניגוד לתקופה האחרונה, בחולון לא מתכוונים לדבר על עייפות מאחר והמאמן סטפנוס דדאס השתמש ברוטציה רחבה במהלך הסדרה האחרונה, מה שאמור לאפשר לשחקנים שלו להגיע די רעננים לחצי הגמר. בחולון מקווים למלא שוב את האולם המקומי, אך מודעים לעובדה שהשעה המאוחרת באמצע השבוע עשויה להוות מכשול.

סטפאנוס דדאס | אודי ציטיאט

בגלבוע/גליל צפו יחד במשחק השלישי בין הפועל חולון לעירוני נס ציונה, על מנת להתכונן לאווירה המצפה להם בחצי הגמר וכדי לשמור על חדות לקראת פתיחת הסדרה. בקבוצה סיפרו כי הם למדו לא מעט ממה שקרה בסדרה המקבילה כדי להגיע טובים יותר למשחקי ההכרעה. בנוסף, הם היו מרוצים מהאופי שהפגינו השחקנים בקאמבק המרשים מול הפועל ירושלים במשחק השני ברבע הגמר, והם מקווים להמשיך במומנטום החיובי גם בפתיחת הסדרה בחולון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי