Sport1 Banner

טל דן: "אלו משחקים שמחכים להם כל הקריירה, היה לי קשה לשבת בצד"

טל דן | קובי אליהו

קפטן נס ציונה המחלים מפציעה, דיבר ברדיו 103FM על ההפסד בסדרה לחולון: "כאב לי ממש שלא שיחקתי, רציתי בשביל המועדון שנגיע לחצי הגמר". וגם: הליך השיקום והסוד של הכתומים העונה

(גודל טקסט)

נס ציונה הפסידה בשבת את המשחק המכריע בסדרת רבע הגמר נגד הפועל חולון וסיימה באופן רשמי את העונה. הקפטן טל דן, שלא שותף בסדרה עקב ניתוח שעבר בידו, סיפר בתוכנית הספורט של רדיו 103FM על הליך השיקום, איך ההרגשה לראות את המשחקים מהצד ומה היה חסר לכתומים כדי להעפיל לחצי הגמר.

האזינו לראיון

איך אתה מתגבר על הפציעה: "אני בסדר, מחלים. עברתי ניתוח, שני ברגים, אבל עכשיו בשיקום. אמורים להוריד לי את הברגים בסופו של דבר, אבל תלוי בי בעיקר. אם זה יפריע לי נוריד אותם. כמה זמן שיקום? עוד חודש".

היית חסר לקבוצה שלך נגד חולון: "אתה לא יודע כמה זה קשה לשבת בצד. זה היה באמת מהמשחקים האלה מחכים להם כל הקריירה ובסוף אתה לא יכול לשחק, זה כאב לי ממש. רציתי שנעלה לחצי גמר, זה היה לי חשוב בשביל המועדון, ההנהלה והקהל שתמך בנו כל השנה. אני חושב שהיינו ראויים ולא היינו רחוקים לעשות את זה".

מה הסוד שלכם: "אני חושב שלשחק בשני מפעלים עזר לנו מאוד. פתאום היינו במלון בפולין ואחרי זה בהולנד וכולנו בילינו ביחד בלי לצאת מהחדר, זה עשה חיבור פנומנלי בין השחקנים ובסופו של דבר יש לנו גם כישרון, ארבעה זרים ברמה מאוד גבוהה שמקווים להשאיר לפחות שניים מהם. בהתחלה הסגל נבנה פחות טוב, אבל מהר מאוד הבינו את זה וצריך לתת את הקרדיט להנהלה ולצוות המקצועי".

בריאן אנגולה, סי ג'יי האריס | דני מרון

ראו שהעומק של חולון היה מה שהכריע את המשחק: "הספסל שלהם עמוק יותר משמעותית וצריך להתייחס לזה גם באופן תקציבי, התקציב שלהם כפוך משלנו. היה להם שמונה זרים ואפילו שחררו ישראלי בכיר כמו יוגב אוחיון. יש להם 12 שחקנים שיכולים לשחק ואצלנו קצת פחות".

אתם צריכים להיות קצת רעים כדי לנצח סדרה: "חד משמעית, אני חושב שהניסיון שלהם במעמדים האלה ובהשפעה על האווירה מסביב עוזרים לה להיות בטופ של הכדורסל. אנחנו לומדים ולומדים והמועדון מתפתח וגדל, אנחנו רואים את הדרך ואני שמח על כך. זה היה מאוד מרגש לראות 600 אוהדים מגיעים לחולון ודוחפים אותנו עד הסוף".

מדוע לא עליתם: "יכול להיות שסגל השחקנים היה קצר, שיחקנו כל יומיים והגענו למעמד הזה עם סגל קצר מכולם. גם ירושלים הגיעה לסגל קצר ולא עברה את גלבוע. כנראה זה מה שפגע בנו".

אוהדי נס ציונה | אודי ציטיאט
עוד באותו נושא: טל דן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי