בשלישי: מכבי ת"א מחפשת העפלה לגמר, אילת משחק שלישי ומכריע

סקוטי ווילבקין | דני מרון

סדרת חצי גמר הפלייאוף בין השתיים נמשכת, ואחרי שניצחה במשחק הראשון ביד אליהו תקווה האלופה לגמור את הסיפור במשחק החוץ נגד הדרומיים. דיברתולומאו: "אתגר גדול, נצטרך לשחק אפילו טוב יותר כדי לנצח"

(גודל טקסט)

חצי גמר הפלייאוף יימשך מחר (שלישי), כאשר המשחק השני בסדרה בין הפועל אילת למכבי תל אביב ייערך בעיר הדרומית כשהתוצאה עומדת על 0:1 לזכות האלופה. במשחק הראשון שנערך אמש, ניצחו הצהובים בצורה משכנעת 72:88. המאזן בין הקבוצות בהיכל בגין בפלייאוף, מאז חזרה אילת לליגת העל בעשור האחרון, עומד על 2:2. במשחק הבודד שנערך ביניהן העונה באילת, ניצחה הקבוצה המקומית.

הפועל אילת מגיעה למשחק השני בסדרה עם רצון גדול לא לסיים כבר מחר את העונה שלה. אילת עברה בחודש האחרון טלטלה מאוד גדולה עם העזיבה של ג'וש ניבו, כאשר גם הספק סביב הישארותו של קייסי פראת'ר שבסוף התרצה ונשאר, לא תרמה ליציבות במועדון.

בקבוצה היו מאוכזבים מהיכולת במשחק הראשון בתל אביב, בעיקר מהצד ההתקפי, וינסו לייצר את הקצב שלהם במשחק השני, הכולל הרבה נקודות קלות ומשחק מעבר מהיר. באילת יודעים שאם ייכנעו וישחקו שוב לאט, ובנוסף לא יקלעו באחוזים הרגילים שלהם, הם לא יוכלו לנצח.

אריאל בית הלחמי, יאניס ספרופולוס | דני מרון

מן העבר השני, הרבה מאוד אופטימיות נושבת במכבי תל אביב אחרי הניצחון על אילת אמש. בקבוצה יצאו מעט מודאגים מהסדרה עם הפועל באר שבע, אלא שאז הגיע המשחק הראשון בחצי הגמר, עם משחק הגנה משופר ועם יכולת התקפית טובה של כמה שחקנים משלימים שמצטיינים בהתקפה.

באלופה יודעים שהמפתח כדי לעבור את אילת במשחק השני יהיה המשך המשחק ההגנתי הטוב שלהם, ולא לתת ליריבה להיכנס לקצב שלה. הקבוצה תצא כבר היום לאילת, ותחזור למרכז רק יום לאחר המשחק.

"זה אתגר גדול מחר, אילת משחקת טוב מאוד באולם הביתי שלה והיא כבר ניצחה אותנו שם", אמר הקפטן ג'ון דיבתולומיאו לקראת המשחק, "שיחקנו טוב במשחק הראשון וניצחנו, אבל נצטרך לשחק טוב יותר במשחק השני כדי לנצח אותו".

ג'ון דיברתולומאו | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי