חולון ספגה הפסד טכני ונקנסה, תערער לבית הדין העליון

שחקני הפועל חולון | לילך וייס

לאחר סירובה של גלבוע/גליל למשחק חוזר, איגוד הכדורסל גזר על הסגולים עונש שמשמעותו סיום העונה והטיל קנסות: 10,000 ש"ח על הסירוב לשחק ו-15,000 ש"ח על האבוקות במשחק הראשון בסדרה

(גודל טקסט)

בית הדין של איגוד הכדורסל פסק היום (חמישי) הפסד טכני על הפועל חולון, בגין התנהגות לא ספורטיבית וסירובה לחדש את המשחק נגד גלבוע/גליל אמש, בסדרת חצי גמר פלייאוף ליגת העל. בנוסף, המועדון נקנס ב-10,000 ש"ח על עבירה זו, בנוסף ל-15,000 ש"ח נוספים עקב הדלקת האבוקות במשחק הראשון בסדרה. חולון תערער לבית הדין העליון של האיגוד שיתכנס מחר בשעה 9:00 בבוקר, אך נכון לעכשיו – אבישי גורדון ושחקניו יפגשו את מכבי תל אביב בסדרת הגמר, שתיפתח ביום ראשון הקרוב.

בישיבה שנערכה היום בוועדת המשמעת של האיגוד ובה נערך דיון על דו"ח השופטים והמשקיף, הדיינים הבהירו לאנשי חולון כי התנאי לקיום משחק חוזר הוא השגת אישורה של גלבוע/גליל לכך. בגלבוע סירבו ועל כן בבית הדין נענו לדרישת התובע, עו"ד טל אור, להפסד טכני וקנס כספי. הקביעה מסתמכת אך ורק על התקנון. אב בית הדין יכול לפסוק דברים בניגוד לתקנון.

כזכור, פארסה גדולה התרחשה אתמול בגן נר. 6:58 דקות לסיום המשחק השני בסדרה, בה הובילה גלבוע 0:1, נפילת החשמל באולם עקב תקלה באזור כולו גרמה להפסקת ההתמודדות למשך 58 דקות. במנהלת הליגה טענו כי שתי הקבוצות הסכימו לחדש את המשחק אם החשמל יחזור תוך שעה, אך בחולון לא כיבדו את ההסכם וסירבו לעלות בחזרה, מה שגרר את ההפסד הטכני שמשמעותו הכרעת הסדרה לטובת הקבוצה של גורדון וסיום העונה של הסגולים.

עובד נור, ראש המועצה האזורית גלבוע, מסר בתגובה להחלטה: "לא היה מקום לשום החלטה אחרת. גלבוע/גליל הוכיחה עליונות ספורטיבית ועליונות ערכית של הגינות והוגנות בסדרת המשחקים מול חולון. כעת פנינו אל משחקי הגמר, וכולנו מאחלים לקבוצה הצלחה רבה. הם כבר מעוררים בנו כבוד וגאווה!".

דדאס ומנכ"ל המנהלת מתווכחים | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי