מכבי תל אביב קרובה להשלמת עסקת צירופו של קינן אוואנס

קינן אוואנס, אלייז'ה בראיינט | דני מרון

הגארד ששיחק בפועל חיפה בעונה החולפת אמור לחתום עד תום העונה ולהחליף את כריס ג'ונס. בסרביה מדווחים שגם נמניה נדוביץ' מפנאתינייקוס מועמד להצטרף

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קרובה להשלמת עסקת צירופו של קינן אוואנס, שחקנה של הפועל חיפה בעונה החולפת. הצהובים נמצאים בקשר עם נציגיו של השחקנים בתקופה האחרונה, לאחר שסימנו אותו לפני מספר חודשים, ועל פי מקורבים לשחקן העסקה צפויה להיות מושלמת עם סיום העונה.

אוואנס צפוי להיכנס לנעליו של כריס ג'ונס במכבי תל אביב שעד לפני חודשיים היה נחשב למועמד ודאי להמשיך, אך לאחרונה התהפכו היוצרות ובמועדון מתלבטים רבות האם לממש את האופציה עליו.

קינן אוואנס | אלעד נבו

שחקן נוסף שעשוי להצטרף הוא נמניה נדוביץ'. חוזהו של הסרבי הסתיים בפנאתינייקוס, שעדיין לא קיבלה החלטה לגבי עתידו בעונה הבאה. בעקבות אי הוודאות, בסרביה טוענים כי הגארד מחוזר על ידי מספר קבוצות בכירות באירופה – אחת מהן היא מכבי תל אביב.

נדוביץ' למי שלא זוכר סיפק משחק שיא נגד הצהובים ביד אליהו כאשר קלע לא פחות מ-39 נקודות, מדובר מספר הנקודות השני בטיבו בעונת 2020/21 כאשר רק מייק ג'יימס שהתפוצץ עם 51 נקודות במדי צסק"א נגד חימקי, מקדים אותו.הגארד הסרבי בן ה-29, שנבחר על ידי פיניקס סאנס בדראפט 2013, העמיד בעונת היורוליג האחרונה ממוצעים של 16 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים ב-25 משחקים.

טיילר דורסי מול נמניה נדוביץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי