נבחרי העונה: קייסי פראת'ר ה-MVP, סטפנוס דדאס המאמן

קייסי פראת'ר | דני מרון

מנהלת ליגת העל בכדורסל אחרי את טקס מצטייני העונה במהלך סדרת גמר הפלייאוף ובחרה בגארד אילת ובמאמן חולון לזוכים הגדולים של השנה. יאיר קרביץ מהרצליה זכה בתואר התגלית, נועם דוברת השחקן המשתפר

(גודל טקסט)

מנהלת ליגת העל בכדורסל קיימה היום (שלישי) את אירוע סיום עונת 2020/21 ובחירת המצטיינים של העונה. לאחר בחירת מצטייני העונה נערכה מסיבת העיתונאים הרשמית של גמר הפלייאוף, שהחל כבר אמש ובו עלתה מכבי תל אביב ליתרון 0:1 על גלבוע/גליל.

סטפנוס דדאס, מאמנה של הפועל חולון, זכה בתואר מאמן העונה. היווני הוביל את הסגולים לחצי גמר הפלייאוף, חצי גמר גביע המדינה, גמר גביע ווינר, שלב הפיינל אייט של ליגת האלופות ולזכייה בליגה הבלקנית.

קייסי פראת'ר, שחקנה האמריקאי של הפועל אילת, זכה בתואר ה-MVP של העונה. הגארד שנפצע במשחק האחרון של העונה וקרע את גיד הפיקה בברכו, סיים את העונה עם 22.5 נקודות, 6 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים למשחק.

סטפנוס דדאס | אודי ציטיאט

כמו כן, יאיר קרביץ בן ה-22 מבני הרצליה זכה בתואר תגלית העונה. הרכז, שכבר שיחק עונה אחת בליגת העל במדי הפועל באר שבע, רשם העונה בשורות הרצליה 5.9 נקודות, 3.1 אסיסטים ו-2.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

נועם דוברת ממכבי ראשון לציון זכה בתואר השחקן המשתפר של העונה. הרכז, שנפצע בסיום העונה בידו בצורה קשה וייעדר בתקופה הקרובה מפעילות, רשם 10.6 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-2.9 ריבאונדים לעומת 5.5 נקודות, 1.9 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים בעונה שעברה.

נועם דוברת | אלן שיבר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי