מאיר טפירו נפרד מנס ציונה: "הקבוצה הפכה לשם דבר בכדורסל הישראלי"

מאיר טפירו | דני מרון

המנהל המקצועי הודיע כי יעזוב אחרי שלוש שנים: "השיא היה הזכייה המרגשת בגביע היורופקאפ מול אלפי כתומים בהיכל מנורה. משוכנע שדרכינו עוד ייפגשו בעתיד"

(גודל טקסט)

מאיר טפירו, ששימש כמנכ"ל ומנהל מקצועי בעירוני נס ציונה בשלוש השנים האחרונות, נפגש אתמול עם יושב הראש יניב מזרחי והודיע לו כי החליט לעזוב.

טפירו בן ה-46, שהודיע על פרישה רק לפני חמש שנים, החל מיד את דרכו כמאמן במכבי אשדוד, משם המשיך לאילת כעבור שנה ואת דרום הארץ עזב במהרה. הוא הגיע בקיץ 2018 לנס ציונה ואיתה כידוע זכה ביורופקאפ העונה.

בהודעת הפרידה כתב בין השאר: "עברתי הרבה מועדונים בכדורסל ישראלי, אבל אין ספק שעירוני נס ציונה הוא מועדון ייחודי ומשפחתי שהפך את העיר לקהילה אחת גדולה כתומה ואוהבת כדורסל. אני גאה על כך שבשלוש השנים שלי במועדון, היינו בפלייאוף מדי עונה והקבוצה הפכה לשם דבר בצמרת הכדורסל הישראלי.

"גאוותי הגדולה ביותר, היא ההחלטה אליה דחפתי לשחק במפעל אירופי מדי שנה, למרות לא מעט קשיים בדרך, כשכמובן השיא היה הזכייה המרגשת בגביע היורופקאפ מול אלפי כתומים ביד אליהו. אני מודה לכל אנשי המועדון שנתנו לי את ההזדמנות והאמון להוביל את המערכת המקצועית בשלוש השנים האלו ואני משוכנע שדרכינו עוד ייפגשו בעתיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי