איתן לנציאנו: "עודד קטש בהחלט מועמד להפועל חולון"

עודד קטש | דני מרון

יו"ר הפועל חולון בראיון ל-103FM: "הסיפור עם דדאס הפתיע אותנו לגמרי, רק לפני שבוע עוד דיברנו על שחקנים. עד יום ראשון נדע מה יהיה". על מאמן פנאתינייקוס לשעבר: "ראוי, מקווה שנסתדר איתו"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

אחרי חצי עונה בלבד, עודד קטש סיים הערב (חמישי) את דרכו על הקווים בפנאתינייקוס ונראה שהמאמן הישראלי בהחלט ירצה למצוא במהרה קבוצה חדשה. במקביל, הפועל חולון תיפרד בקרוב ממאמנה סטפאנוס דדאס, שיעבור לא.א.ק אתונה היוונית. בתוך כך, איתן לנציאנו, יו"ר חולון התראיין לתכנית הספורט של 103FM וסיפר מעט על ההכנות החדשות לעונה.

האזינו לראיון המלא

"עד יום ראשון נדע מה קורה עם דדאס" סיפר לנציאנו. "הבעיה שלנו היא לא סכום היציאה מהחוזה שישולם לנו, אלא החלופה. זה הפתיע אותנו לגמרי. רק בימים האחרונים הבנו שזה קורה, עד לפני שבוע עוד דיברנו עם דדאס על צירוף שחקנים לסגל".

על המועמדים לתפקיד המאמן הוסיף: "עודד קטש הוא בהחלט שם ראוי והוא מועמד. מקווה שאנחנו נסתדר איתו. מאמן זר זו אופציה והכסף שנצטרך לשלם זה לא השיקול שלנו בעניין הזה. בשוק הישראלי, מלבד קטש, היו חלק בהפועל חולון ולא ממש הצליחו. אולי יגיעו בהמשך בסיבוב אחר. ליובין היה כאן ודרוקר היה לא מזמן".

דדאס. "הפתיע אותנו לגמרי" | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי