מגן נר ליד אליהו? מכבי תל אביב במשא ומתן עם יפתח זיו

יפתח זיו | מאור אלקסלסי

הרכז, שיחגוג 26 בקרוב, מתקרב לאלופה. בעונה האחרונה הוביל את גלבוע/גליל לסדרת הגמר ונבחר לישראלי המצטיין בליגת העל, עם ממוצעים של 12.3 נקודות ו-4.5 אסיסטים

(גודל טקסט)

לפני פחות משבועיים ירד יפתח זיו מהפרקט ביד אליהו, לאחר שהפסיד עם הפועל גלבוע/גליל למכבי תל אביב במשחק המכריע בסדרת גמר הפלייאוף, ונראה כי בקרוב הוא ישוב להיכל הביתי של הצהובים. הרכז, שנבחר לשחקן העונה הישראלי בליגת העל, נמצא במגעים עם האלופה.

זיו (1.91 מ'), שיחגוג בעוד חודש את יום הולדתו ה-26, שיחק בשנתיים האחרונות בגלבוע. בעונה החולפת הוא ביצע שדרוג משמעותי ביכולתו, והעמיד ממוצעי שיא בשבע שנותיו בליגה: 12.3 נקודות, 4.9 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ומדד 15.9. את אחוז הקליעה שלו לשלוש הקפיץ מ-17.6 בעונת 2019/20 ל-37.1 אשתקד.

"אני מוכן ובשל, וחושב שזה המשחק האחרון שלי כאן", אמר זיו לפני המפגש המכריע עם הצהובים בסדרת הגמר. "אני ראוי לעשות את קפיצת המדרגה הבאה. לאן? לקבוצה שמשחקת באירופה או קבוצה מהליגה הספרדית".

נבחר לישראלי המצטיין בליגת העל | באדיבות מנהלת הליגה

את השבוע פתחה מכבי תל אביב בהודעה על צירופו של ג'יימס נאנלי, כשגם דרק וויליאמס קרוב לסגירה וקמרון טיילור מנהל משא ומתן עם הקבוצה. סקוטי ווילבקין יישאר, וגם ג'ון דיברתולומיאו צפוי להמשיך.

הגעה אפשרית של זיו עשויה להשפיע על עתידו של אחד משלושה שחקנים אחרים בקו האחורי: יובל זוסמן שסיים חוזה, כריס ג'ונס שעליו יש לצהובים אופציה, וקינן אוואנס מהפועל חיפה, שגם נציגיו נמצאים בקשר עם המועדון במטרה להגיע לסיכום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי