דרק וויליאמס חתם לעונה במכבי ת"א: "צירפנו עוד שחקן איכותי"

דריק וויליאמס
דריק וויליאמס | אתר היורוליג

הצהובים הכריזו על צירופו של הפורוורד בן ה-30, שב-2011 נבחר שני בדראפט ה-NBA וגם שיחק עם עומרי כספי בסקרמנטו קינגס: "מצפה לשחק מול האוהדים מלאי התשוקה ולהתחרות על האליפויות בישראל וביורוליג", אמר

(גודל טקסט)

זה היה צפוי, אבל הבוקר (רביעי) זה הפך לרשמי: דרק וויליאמס הצטרף לג'יימס נאנלי ולג'יילן ריינולדס וחתם במכבי תל אביב לעונה הבאה. וויליאמס (30, 2.03 מטרים) חתם על חוזה לעונה.

"שלום (בעברית), אני כל כך נרגש להצטרף למכבי תל אביב ולהיות חלק מהארגון המדהים הזה", אמר וויליאמס לאתר הרשמי של הקבוצה לאחר החתימה. "אני מצפה לשחק מול האוהדים מלאי התשוקה בתל אביב ולעזור לקבוצה להתחרות על האליפויות בישראל וביורוליג. בואו נתחיל לעבוד".

"אנחנו שמחים מאוד שיש לנו את דרק וויליאמס איתנו, כי הוא ייתן לנו הרבה כוח בעמדת הפורוורד", הסביר המאמן יאניס ספרופולוס לאתר הרשמי. "אנחנו מרוצים מאוד שהחתמנו עוד שחקן איכותי, שמכיר את היורוליג ויילחם איתנו להשגת המטרות שלנו. ברוך הבא למשפחת מכבי תל אביב, דרק".

וויליאמס הוא פורוורד אתלטי וחזק בעל יכולות התקפיות מגוונות ונוכחות בצבע שב-2011 נבחר על ידי מינסוטה במקום השני בדראפט ה-NBA, מיד אחרי קיירי אירווינג. הוא שיחק שלוש שנים במינסוטה ולאחר מכן בסקרמנטו (ב-2014/15 לצד עומרי כספי), ניו יורק ניקס, מיאצי וקליבלנד.

העונה הקרובה תהיה הרביעית שלו ביורוליג אחרי שכבר כיכב במדי באיירן מינכן, פנרבחצ'ה וגם ולנסיה. בשנה האחרונה סיפק במדי העטלפים 9 נקודות (66.2% לשתיים) ו-3.1 ריבאונדים בממוצע לערב במפעל האירופאי הבכיר, לצד המון קשיחות ודאנקים מעולם אחר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי