המחליף של דדאס: מאוריציו בוסקאליה מונה למאמן הפועל חולון

מאוריציו בוסקאליה | הפועל חולון

אחרי עזיבת היווני, הסגולים הודיעו כי האיטלקי בן ה-52, שמאמן את נבחרת הולנד, קיבל חוזה לעונה: "יש לי מוטיבציה, המועדון מהווה עבורי השראה לרעיונות חדשים". לנציאנו: "מאמן מוכח, העזיבה של דדאס הפתיעה"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

יש מחליף לסטפנוס דדאס. אחרי שהמאמן היווני עזב את הפועל חולון לטובת א.א.ק אתונה, הסגולים בישרו היום (חמישי) על צירוף של מאמן חדש – מאוריציו בוסקאליה. האיטלקי בן ה-52, שמאמן במקביל את נבחרת הולנד, נחשב למאמן מוערך והצטרף בחוזה לעונה אחרי שכבר אתמול סגר את תנאיו.

בוסקאליה עשה את דרכו אל צמרת הכדורסל האיטלקי עשה לאחר עבודה ארוכה וקשה שהחלה באימון קבוצות נוער ועברה דרך אקילה טרנטו אותה הצעיד מהליגה השלישית לצמרת הליגה האיטלקית הבכירה, כשבעונתה הראשונה בליגה סיימה הקבוצה במקום הרביעי ולאחר מכן הגיעה פעמיים לגמר הפלייאוף, ולחצי גמר היורוקאפ.

בשנת 2015 נבחר למאמן העונה בליגה האיטלקית ובשנת 2016 נבחר למאמן העונה ביורוקאפ. בשנת 2019, לאחר תשע עונות רצופות במועדון (שלוש עשרה שנים בסה"כ) עזב בוסקאליה את טרנטו לרג'יו אמיליה ולאחר מכן לברשיה. בשנת 2019 מונה למאמנה של נבחרת הולנד והוביל אותה להעפלה לטורניר היורו באסקט 2022, תוך השגת ניצחונות על קרואטיה וטורקיה. לאחרונה הוארך חוזהו בנבחרת עד לשנת 2023.

מאוריציו בוסקאליה | Mehmet Eser/Anadolu Agency via Getty Images

לאחר החתימה אמר בוסקאליה: "זו הרגשה נהדרת שנבחרתי לתפקיד, יש לי הרבה מוטיבציה ואחריות בדרך החדשה להוביל מועדון חשוב כמו הפועל חולון. מחכים לנו אתגרים ספורטיביים ואני מודה למועדון שמהווה עבורי השראה לרעיונות חדשים. תודה נוספת לרועי דבורה, המנכ"ל, שיצר אצלי מיד הרגשה טובה.
לא יכול לחכות להתחיל".

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו, התייחס להחתמתו של בוסקאליה ואמר: "אני שמח על החתמתו של מאוריציו בוסקאליה. העזיבה של סטפאנוס באה לנו בהפתעה ולמרות זאת הצלחנו תוך זמן קצר עם הרבה חשיבה, ובמסגרת המגבלות החדשות של איגוד הכדורסל ומשרד הספורט, להחתים מאמן מוכר ומוכח. לאחר כל הבדיקות שעשינו הגענו למסקנה שבוסקאליה הוא האיש המתאים ביותר לעמדת המאמן הראשי של הפועל יונט קרדיט חולון. אנו מאמינים שהחיבור יהיה מהיר ונמשיך בבנית קבוצה חזקה שתתחרה בהצלחה בכל המסגרות, אנו מאחלים למאוריציו הצלחה רבה. בהזדמנות זאת אני רוצה להודות לסטפאנוס דאדאס ולאחל לו הצלחה רבה בקבוצתו החדשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי