חיזוק שלישי להפועל חיפה: וויל ריימן חתם לשנתיים

וויל ריימן | הפועל חיפה, רשמי

הקבוצה של אלעד חסין צירפה את היהודי-אמריקאי שמגיע מוונטספילס הלטבית: "שאפו להנהלה שידעה לגייס את המשאבים להחתמתו", אמר המאמן. היו"ר יובל רוסמן: "בונים סגל שיוכל להגיע להצלחות בליגה ובאירופה"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה להתחזק לקראת העונה הקרובה והיום (חמישי) הקבוצה הודיעה על החתמת הפורוורד וויל ריימן לשנתיים הקרובות. ריימן (24, 2.03) הוא יהודי-אמריקאי שהתחיל את הקריירה שלו במכללת קולגייט בליגת הפטריוט (בה 10 משחקות 10 מכללות מצפון-מזרח אמריקה) ובעונת 2019/20 נבחר לחמישיית העונה ולשחקן ההגנה הטוב ביותר בליגה.

בהמשך, הפורוורד עבר לאסטוניה לתקופה קצרה ולאחר מכן בילה את החצי הראשון של העונה בליגה הגרמנית, כאשר באמצע העונה חתם בוונטספילס הלטבית, בה רשם ממוצעים של 9.5 נקודות ו-5.6 ריבאונדים למשחק.

ריימן מצטרף לקאדים אלן ולספנסר וייס שכבר חתמו בהפועל חיפה לעונה הקרובה. מאמן הקבוצה, אלעד חסין: "אנו מברכים על ההחתמה של וויל. מדובר בשחקן צעיר ומגוון שיכול לתרום בהגנה ובהתקפה. אני רוצה לציין שמגיע שאפו להנהלה שלנו על ההחתמה הזו ועל שידעה לגייס את המשאבים הנדרשים להחתמת השחקן".

היו"ר יובל רוסמן הוסיף: "אנחנו עובדים קשה כדי לבנות סגל שיוכל להגיע להצלחות בליגה ובאירופה, ושחקן כמו וויל יוסיף לנו המון בשני צידי המגרש".

וויל ריימן | אתר רשמי, גוטינגן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי