גולן גוט על סף סיכום לשנתיים בעירוני נס ציונה

גולן גוט | דני מרון

הקלע בן ה-26 צפוי לחזור לקדנציה שנייה בקבוצה מלב המושבה, בשורותיה שיחק ארבע עונות לפני שעבר למכבי ראשון לציון. יצטרף לטל דן ולליאור קררה, שהאריכו את חוזיהם אצל הכתומים

(גודל טקסט)

גולן גוט סיכם את תנאיו בעירוני נס ציונה וצפוי לחתום בשורות הכתומים לשנתיים הקרובות. הקלע, שלבש את מדי הקבוצה מלב המושבה במשך ארבע עונות, העדיף לשוב אליה על פני מספר הצעות בהן החזיק ויהפוך לשחקן החיזוק הישראלי המרכזי של ליאור ליובין בקבוצתו החדשה.

גוט בן ה-26 התחיל את הקריירה שלו בהפועל לב השרון לפני עשור. אחרי עונה אחת שם עבר להפועל תל אביב ובילה שנתיים בשורותי, לפני שעבר למכבי ראשון לציון בעונת 2015/16 והיה שותף לזכייתה ההיסטורית באליפות. אחרי עונה אחת עבר לעירוני נס ציונה, בה כאמור שיחק ארבע שנים לפני שחזר לעיר היין אשתקד. גוט הוא בנו של שחקן העבר והמאמן דני גוט, אחיינו של דיוויד בלאט ובן דודו של תמיר בלאט. גם אחותו ירדן היא כדורסלנית ומשחקת בהפועל פתח תקווה.

גוט חובר בלב המושבה לטל דן וליאור קררה, שהאריכו את החוזים שלהם לאחרונה. מלבד השלושה, מי שעוד עשוי להישאר בקבוצה הוא הרכז האמריקאי פטריק מילר, שבמועדון שומרים עמו על קשר מתמשך. בנס ציונה יתבשרו במהלך השבוע הבא האם ימשיכו לשחק ביורופקאפ גם בעונה הבאה, אחרי שזכו במפעל בעונה שעברה.

גולן גוט | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי