גודס: "אני מעריך שכספי יישאר בכדורסל ויתרום לצעירים"

עומרי כספי
עומרי כספי | קובי אליהו

מאמן מכבי ראשון לציון התייחס לכוכב שפרש, ובריאיון לרדיו צפון 104.5 גם נתן טיפ ליפתח זיו שהצטרף למכבי ת"א: "צריך להמשיך להיות צנוע וכל צ'אנס שנותנים לך, קח אותו"

(גודל טקסט)

פרישתו של כוכב הכדורסל עומרי כספי גרמה כצפוי לתגובות מרגשות רבות. כוכב העבר ומאמן מכבי ראשל"צ, גיא גודס, אמר הבוקר ליואב מינץ ברדיו צפון 104.5: "עומרי הוא אגדה. אני בטוח שבמערכת של מכבי תל אביב חושבים על תפקיד לכספי. אני מעריך שהוא יישאר בכדורסל ויתרום לצעירים".

האזינו לריאיון

גודס המשיך: "קשה מאוד להגיד, זה אישי, בשנים האחרונות הוא עבר כמה פציעות וחלקן טורדניות. הפציעות האלו יכולות להשפיע על כל הגוף. עומרי בשנים האחרונות סחב כל מיני פציעות ברכיים וכאבים והפסקות, כנראה הוא ישב עם עצמו אחרי קריירה מדהימה והחליט שדי. הוא החליט לקום בבוקר וליהנות עם הילדים שלו ולא לחוות את הכאבים".

גודס נשאל על עתידו של כספי: "תפקיד במכבי תל אביב? קשה לי לייעץ למכבי מה לעשות, אני בטוח שהם חושבים על הכל בחדרי חדרים. עומרי צריך לקחת החלטות אם להמשיך ולהיות מאמן כדורסל או להיכנס למגזר העסקי. אני מעריך שעומרי יישאר בתחום ויתרום לצעירים".

גודס גם מנדב טיפ לכדורסלן יפתח זיו, המצטרף הטרי למכבי תל אביב: "יפתח עשה בשנה וחצי האחרונות שינוי גדול, הטיפ שלי – תמשיך להיות צנוע, תתאמן חזק וכל צאנס שנותנים לך תיקח".

יפתח זיו | מכבי תל אביב, האפליקציה הרשמית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי