טישמן: "הייתה תחושת מיצוי עם ראשון לציון, הם הלכו על שחקני בית"

נמרוד טישמן | דני מרון

הרכש החדש של עירוני נס ציונה התראיין ל-103FM וסיפר על הפרידה מקבוצתו בשלוש השנים האחרונות: "לא לקחתי קשה, סיימנו בטוב". על התחנה החדשה: "מאמין בדרך של ליאור ליובין, עוד יעשו כיכר על שם טל דן"

(גודל טקסט)

אחרי שעזב את מכבי ראשון לציון וחתם בעירוני נס ציונה, נמרוד טישמן התראיין אתמול (שלישי) ל-103FM וסיפר על הפרידה מקבוצתו בשלוש השנים האחרונות, החיבור עם ליאור ליובין שהוביל אותו להצטרף לאלופת היורופקאפ, ולסגל המתגבש בנס ציונה לקראת העונה הבאה.

הסיבות למעבר: "קודם כל, ליאור ליובין אימן אותי כשהתחלתי את דרכי בליגת העל בגלבוע/גליל לפני שמונה שנים, והיו לנו שנתיים טובות, זו הייתה טבילת אש ראשונה שלי בליגת העל. הוא התקשר אליי ואמר לי מה הוא מחפש ומה הוא רוצה. הרגשתי שזה יכול להיות חיבור טוב לשני הצדדים והחלטתי ללכת על זה".

מגיע אחרי עונה טובה בראשל"צ: "אני חושב שהעונה אחרונה הייתה דווקא פחות טובה, השנתיים לפני כן היו יותר טובות גם מבחינה אישית וגם קבוצתית. היינו בצמרת והגענו לגמרים. סיימתי עונה שלישית בראשון".

נמרוד טישמן | עירוני נס ציונה

לאחר מכן, טישמן נשאל על כך שישראלים לרוב עוזבים את הקבוצות שלהם אחרי שנתיים מסיבות של דמי השבחה וענה: "אני סיימתי עונה שלישית בראשל"צ. הדמי השבחה הם עד גיל מסוים – 26 או 28. אני כבר בן 30 אז לא היו צריכים לשלם דמי השבחה".

האם מדובר בהתקדמות ביחס לראשל"צ: "הייתי במכבי ראשון לציון שלוש שנים, והיום זה לא מובן מאליו ששחקן ישראלי בכדורסל נשאר שלוש שנים באותה קבוצה, רואים הרבה נדידות. הייתה חוויה מאוד טובה לשני הצדדים. אני חושב שהעונה האחרונה הייתה פחות טובה גם אישית וגם קבוצתית. הם הרגישו סוג של מיצוי ורצו ללכת על שחקני בית ושחקנים צעירים כמו נועם דוברת וטל פלד, ופחות הלכו לכיוון שלי. לא לקחתי את זה קשה, אני מבין שזה הביזנס ובסך הכל סיימתי איתם בטוב. הגענו להמון הישגים בשלוש שנים האלה, גמרי אליפות וגמרי גביע, אזכור את זה תמיד. הייתה הרגשה של מיצוי והלכתי לדבר הבא".

שחקנים על המשבצת שלו: "פטריק מילר לא נשאר, הם הולכים להביא זרים חדשים. מאמין שיהיה רכז זר ויהיה אותי בעמדה הזו".

ליאור ליובין | לילך וייס

השיקול של ליאור ליובין: "זה עזר כי היו לי עוד כמה אופציות בליגה. אני מאוד מאמין בדרך של ליאור. אני חושב שהוא מאמן מצוין והוא יתאים לי".

הסגל המתגבש בנס ציונה: "יש את טל דן, שעוד יעשו כיכר על שמו יום אחד. גולן גוט חוזר לשם אחרי ששיחק איתי בראשון לציון בשנה שעברה וליאור קררה שעשה התקדמות השנה. זו בגזרה של הישראלים וזהו בינתיים, ממשיכים לבנות משם".

נמרוד טישמן | עודד קרני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי