מקס וגנר חתם בראשון לציון, תומר לוינסון חזר לנס ציונה

מקס ואגנר | מכבי ראשון לציון

המתאזרח (23, 2.06) ששיחק ב-NCAA2 בשנים האחרונות יחבור לקבוצה של גיא גודס, כשבמקביל נועם אביבי אמור לעזוב. השחקן הצעיר (21, 2.08) חוזר למחזיקת היורופקאפ אחרי עונה טובה ברעננה מהליגה הלאומית

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של שחקן הפנים היהודי-אמריקאי מקס וגנר לעונה הקרובה. וגנר (23, 2.06) הוא בוגר אוניברסיטת בלומסברג מה-NCAA2 ורשם במדיה בשנה שעברה 15.6 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-1.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

הכתומים לא יצטרכו לשלם על השחקן קנס בשל החלטת בית הדין העליון של איגוד הכדורסל שקבע כי למרות שמתאזרחים חדשים יעלו לקבוצות שיקלטו אותם בקנס, קבוצות שיחזיקו רק מתאזרח אחד בסגל, לא יחוייבו בתשלום. מי שאמור לעזוב את הקבוצה הוא נועם אביבי, שמעמדו בסגל פחת לאחר הגעתו של נתנאל ארצי והשארתו של איגור קולשוב. אביבי מועמד להצטרף להפועל תל אביב.

קבוצה נוספת שביצעה מהלך בשוק השחקנים היום היא עירוני נס ציונה שהחזירה לשורותיה את הפורוורד תומר לוינסון (21, 2.08) שרשם בעונה שעברה 7.5 נקודות ו-5.6 ריבאונדים בממוצע בשורות עירוני רעננה מהליגה הלאומית.

תומר לוינסון | עירוני נס ציונה

"אני שמח שתומר מצטרף אלינו, הוא שחקן מוכשר מאד שגדל אצלנו במועדון. אני חושב שנס ציונה זה המקום המושלם עבורו להתפתח ולהתקדם, ואני שמח שנעשה זאת יחד", סיפר המאמן ליאור ליובין ואילו לוינסון עצמו אמר: "הרגשה הכי נעימה וטבעית לחזור לנס ציונה , למועדון שהתחלתי לשחק בו בגיל 5 ונתן לי תחושה של בית. אני רוצה לתרום בחזרה לבית בו גדלתי ולהצליח עם הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי