מנקו: "היו אופציות בארץ ובאירופה, אבל העדפתי לשחק בשתי מסגרות"

רפי מנקו | איגוד הכדורסל

הפורוורד שחתם לשנתיים בהפועל חולון, הסביר: "זו ההחלטה המקצועית הכי נכונה עבורי. מקווה שנעשה עונה לא פחות טובה מהקודמת". על העונה בצרפת: "חוויה חיובית ומאתגרת. הליגה שם יותר פיזית ואתלטית"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

הפועל חולון הפכה אתמול (חמישי) לתחנה הרביעית בישראל בקריירה של רפי מנקו, שחזר ארצה אחרי עונה אחת בשאלון הצרפתית והצטרף לסגל של מאוריציו בוסקאליה כשחתם על חוזה לשנתיים. זמן קצר לאחר ההודעה הרשמית של הסגולים על הצטרפותו, הפורוורד התראיין לתכנית הספורט של 103FM והסביר מה הוביל להחלטה, כאשר בנוסף סיפר על החוויה בחו"ל.

האזינו לראיון המלא

"אני מאוד שמח על ההחלטה. היו אופציות נוספות פה בארץ ובאירופה, אבל בסוף ההחלטה המקצועית הכי נכונה עבורי הייתה להגיע להפועל חולון כי העדפתי לשחק בקבוצה שמשחקת בשתי מסגרות. אני מקווה שנוכל לעשות עונה טובה לא פחות, ואפילו יותר מהעונה שהקבוצה עשתה בשנה שעברה", אמר מנקו.

השחקן בן ה-27 סיכם את השנה האחרונה בליגה הצרפתית, אחרי שירד עם שאלון לליגת המשנה: "החוויה של לשחק במקום אחר, בתרבות אחרת, סגנון כדורסל אחר – זה משהו שהוא חיובי בסך הכל. השנה האחרונה עבורי הייתה מאוד מאתגרת, עם הקורונה ולהיות סגור בדירה שמונה חודשים".

בשולי השיחה, מנקו הצביע על הפערים שמצא בין הליגות: "הליגה הצרפתית יותר פיזית ואתלטית. בליגה שלנו, יש לנו את התחכום הישראלי והיכולת להבין את המשחק בצורה יותר טובה בעיניי. אבל באופן כללי הן ליגות מאוד שונות". לסיום, הוא הוסיף: "אני רוצה לשלוח מפה תודות להפועל חולון שעשו מאמצים כדי שזה יקרה".

רפי מנקו | עדי אבישי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי