קרווין רואוץ' חתם בעירוני נס ציונה, ג'ייביון המלט בבני הרצליה

ג'ייביון המלט | אתר רשמי, בני הרצליה

שתיים מקבוצות ליגת העל התחמשו בגארדים אמריקאים: מחזיקת היורופקאפ צירפה לשנתיים את ה-MVP של סדרת הגמר בניו זילנד. הרצליה הכריזה על סגירת הסגל עם החתמתו של הרוקי מטקסס

(גודל טקסט)

חלק מקבוצות ליגת העל כבר התחיל להתאמן, ועדיין ישנן כאלו שעוסקות בהחתמות אחרונות כדי לסגור את הסגלים המקוריים שלהן. שתיים מהן – עירוני נס ציונה ובני הרצליה – הכריזו היום (חמישי) על צירופם של גארדים אמריקאים.

קרווין רואוץ' (24, 1.92) חתם לשנתיים בנס ציונה ויצטרף אליה לקראת מוקדמות היורופקאפ בחודש הבא. בעונה החולפת הוא זכה עם וולינגטון סיינטס באליפות ניו זילנד, לאחר שהעמיד ממוצעים של 17.7 נקודות, 5.9 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים למשחק ונבחר ל-MVP של סדרת הגמר.

רואוץ' נבחן בלוס אנג'לס קליפרס בליגת הקיץ, והמאמן ליאור ליובין אמר עליו: "הוא שחקן מאוד מוכשר ואתלטי, עם אפסייד מאוד גדול. אני בטוח שהוא יעזור לנו להגיע למטרות שלנו ואנחנו מחכים שיצטרף אלינו".

קרווין רואוץ'
מניו זילנד לנס ציונה. קרווין רואוץ' | אתר רשמי, עירוני נס ציונה

הרצליה הודיעה על סגירת הסגל שלה, לאחר שהחתימה לעונה אחת את ג'ייביון המלט (23, 1.93), כשלקבוצה שמורה אופציה להשאירו לעונה שנייה. המלט הוא רוקי, שבעונה האחרונה תרם 15.6 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-4.5 אסיסטים למשחק במכללת צפון טקסס מדיוויז'ן 1. הוא יצא לדראפט האחרון, אבל לא נבחר.

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "המלט הוא קומבו גארד צעיר ומוכשר, שחקן קשוח עם אופי טוב שמגיע מרקע לא קל ובנה את עצמו מלמטה עד למצב שהוא אחד השחקנים הגדולים בתולדות המכללה שלו. ש לו פוטנציאל להתפתח לשחקן טוב מאוד באירופה, ואני מקווה שגם אם ייקח לו קצת זמן, הוא ישתלב אצלנו בצורה טובה. הוא משלים סגל צעיר, אנרגטי ורעב של שחקנים שבאים להוכיח את עצמם, ומה שנשאר עכשיו זה לחבר את העסק לקבוצה מנצחת".

מאמן הקבוצה, אורן אהרוני: "חיפשנו שחקן נוסף שיוכל לתת לנו עוד קצת עומק ויצירתיות בעמדות הגארד, ואני מאמין שהמלט יוכל למלא את התפקיד בצורה טובה. הוא שחקן צעיר, שנצטרך לעזור לו להתפתח, אבל זה בדיוק חלק ממה שאנחנו מכוונים אליו בהרצליה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי