חולון הביסה את נס ציונה, שוויון בין הפועל ת"א להפועל חיפה

מתרגל לסגול. מנקו | דני מרון

הסגולים קרעו את הכתומים במשחק הכנה בערב החג 55:83, 17 נקודות לרפי מנקו. הקבוצה של אלעד חסין חזרה מפיגור 21 בדרייב אין, קאדים אלן קלע 20. גליל עליון ניצחה את נהריה 70:76

(גודל טקסט)

חמש מקבוצות ליגת העל בכדורסל היו היום (שני) בצהריים בפעילות של משחקי הכנה לעונה רגע לפני כניסת ראש השנה.

הפועל חולון המשיכה להרשים כשהביסה 55:83 במשחק ההכנה השני שלה את עירוני נס ציונה, לה היה זה ניסוי כלים ראשון. הקבוצה של מאוריסיו בוסקאליה ברחה ברבע השני ליתרון דו ספרתי וברבע האחרון גמרה את המשחק בעזרת בריחה נוספת. רפי מנקו הוביל ארבעה קלעים של חולון בספרות כפולות עם 17 נקודות, כשמייקל קייזר עם 16 נקודות ופרדי בורדיון מוסיף 12. בנס ציונה אייק נואמו וטים סוארס קלעו 10 כל אחד.

ג'יימס יאנג שחקן הפועל תל אביב
קבוצתו סיימה בשוויון חריג. ג'יימס יאנג | ברני ארדוב

קבוצה נוספת שערכה ניסוי כלים ראשון היא הפועל תל אביב שאירחה את הפועל חיפה וסיימה איתה בשוויון 72:72. הקבוצה של דני פרנקו שלטה במשחק והוליכה ב-21 הפרש במחצית השנייה לפני שהחבורה של אלעד חסין רשמה קאמבק מרשים. ג'יימס יאנג הוביל את הפועל תל אביב עם 15 נקודות ויהונתן שולדבראנד קלע 12. בהפועל חיפה בלט קאדים אלן עם 20 נקודות. גרגורי ורגאס הוסיף 13.

הקבוצה החמישית שהייתה בפעילות היא העולה החדשה הפועל גליל עליון של ברק פלג. האדומים גברו על היורדת היומרנית מליגת העל עירוני נהריה 70:76 כשנמרוד לוי קולע 17 נקודות ואייזיאה אייזנדורף ורון כהן מוסיפים 15 כל אחד. בנהריה בלאט דולב דראפיץ' עם 16 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי