קבוצות בליגה גיששו, מכבי תל אביב הבהירה: ג'ייק כהן לא ישוחרר

play
שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן עם דראגן בנדר | דני מרון
7 נקודות לגל מקל, אנדורה הפסידה ללוקומוטיב קובאן 01:56

במועדון דחו התעניינות לא רשמית מקבוצות בישראל. אחרי הריקודים מול ירושלים, בלייזר מתרשם מהחיבור המיוחד בקבוצה: "גם מי שלא משחק מפרגן". עכשיו הפנים לשבוע הכפול ביורוליג: "יכולים למצוא את עצמו במצב נהדר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה אמש (שבת) למסלול הניצחונות בליגת העל אחרי שהביסה בצורה משכנעת 80:104 את הפועל ירושלים ביד אליהו. הצהובים, שהופיעו למשחק בסגל החזק ביותר שלהם, שלטו בהתמודדות מהפתיחה, פתחו הפרש דו ספרתי כבר ברבע השני והגדילו אותו ככל שהמשחק התקדם.

שחקני מכבי נהנו מאוד מההתמודדות, הרבו לרקוד על הספסל, וגם כאות התרסה לעבר הקהל של הפועל ירושלים שישב מול הספסל שלהם, חגגו בהפגנתיות במהלכים רבים ונראו משולהבים. חמישה שחקנים סיימו בספרות כפולות כשמעל כולם סקוטי ווילבקין עם 18 נקודות כולל 5 שלשות רומן סורקין ועוז בלייזר הוסיף 14 כל אחד וג'יילן ריינולדס קלע 15 ב-19 דקות.

מי שלא בלט היה שוב ג'ייק כהן שב-11 דקות לא לקח ולו זריקה אחת, אך למרות זאת קיבל שבחים מיאניס ספרופולוס שניסה לעודד אותו. כהן, שלא שיחק העונה עדיין ביורוליג ורק התלבש לשני משחקים, היה נראה מדוכדך במהלך משחק היורוליג הקודם. לוואלה! ספורט נודע כי מספר קבוצות בליגת העל גיששו בתקופה האחרונה באופן לא רשמי סביב מעמדו של כהן, ביניהן הפועל אילת שמחפשת מחליף לבן קרטר שגמר את העונה, אך גורמים במכבי תל אביב הבהירו כי אין בכוונת המועדון לשחרר את כהן.

"יש סגל עמוק", אמר עוז בלייזר המרוצה בסיום המשחק, "חלק משחקים פחות, חלק יושבים בצד, זה חלק מלהיות במכבי תל אביב. המשמעות שלנו הישראלים היא גדולה בליגה, זה הלחם והחמאה שלנו להוכיח ומשם יגיעו ההזדמנויות שלנו. אם נוריד את הראש שלא שיחקנו, גם בליגה לא נשחק בסופו של דבר. יש לנו חבר'ה חזקים בראש. אני מודה לצוות מאמנים שעובדים איתנו אקסטרה, זה לא פשוט אחרי שלא משחקים, שמח שעשינו את העבודה. צריכים להיות מוכנים לכל הזדמנות".

על ההפסד בשבוע שעבר בגן נר אמר בלייזר כי: "אין ספק שההפסד בגלבוע לא היה צריך לקרות, הוא קרה ולמדנו ממנו. בעיקר בצד המנטאלי מאיך שבאנו למשחק, לא באנו חדים ולא באנו להרוג את המשחק מההתחלה כמו היום. זה עלינו השחקנים, למדנו מזה וידענו שצריך לבוא לכל משחק. קבוצות באות לפה בלי לחץ, ואם לא באים מההתחלה יכול להיות ערב ארוך כמו בגלבוע, צריכים לבוא מההתחלה ברצינות לחסל משחקים".

הפורוורד, שגם כן מיעט לשחק השנה ביורוליג, הוסיף ואמר על מצבה של הקבוצה: "זה לגיטימי, עם ההכנה שהייתה לנו, היינו אמורים להתחיל את היורוליג אחרי שמונה משחקי אימון, התחלנו עם שלושה. ההתחלה הייתה כמו משחקי אימון עם לחץ, אין כימיה ויש יותר לחץ, היא הגיעה עכשיו והיא תהיה יותר טובה. אנחנו נשתפר עם הזמן. אני שמח שיש חיבור עם השחקנים, אנחנו נהנים על המגרש, גם כאלה שמשחקים פחות מפרגנים ושמים את הכל על המגרש".

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם עודד ברנדוויין
הסוד הוא הפרגון. שחקני מכבי תל אביב חוגגים | דני מרון

במכבי מסמנים את המשחק הקרוב נגד ז'לגיריס קובנה כמפתח לקראת המשך הדרך. במועדון יודעים שניצחון על הליטאים יביא אותם משוחררים יותר למשחק נגד ברצלונה וייתן להם הזדמנות מול הקטלאנים ביום חמישי. "אם נמשיך את המומנטום נגד ירושלים ליום שלישי, נוכל למצוא את עצמנו במצב נהדר כבר בעתיד הקרוב מאוד", אמרו במועדון אמש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי