יציל את המצב? טו הולוואי חתם במכבי ראשון לציון

play
טו הולוואיי שחקן הפועל חולון | ברני ארדוב
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב 01:16

הרכז הוותיק (32, 1.83), ששיחק בעבר בהפועל חולון, ינסה לייצב את התקפת הכתומים, שנקלעו למאזן 3:0 לראשונה מאז 2010. היו"ר יצחק פרי עזב בזעם את המשחק נגד הפועל תל אביב ברבע הרביעי

(גודל טקסט)

"הפסד קשה לאדומים מתל אביב. שינויים בקרוב". כך, במחי ציוץ אחד של 36 תווים בטוויטר, בחרה מכבי ראשון לציון להמחיש את אווירת המשבר ואת הלך הרוח השפוף במועדון לאחר פתיחת העונה הקשה.

אתמול (שני) נרשמה נקודת שפל נוספת, כשהכתומים הובסו 104:79 בידי הפועל תל אביב, ולראשונה זה 12 שנים נקלעו למאזן 3:0 בליגת העל, בפער ממוצע של 25.6 נקודות. היו"ר יצחק פרי זעם על המראות שנגלו לעיניו על הפרקט בהיכל קבוצת שלמה, ועזב את המגרש בתחילת הרבע הרביעי.

והשינויים שעליהם נכתב באופן לא מרומז בחשבון הטוויטר הרשמי של ראשון לציון, אכן הגיעו במהרה: הרכז טו הולוואי (32, 1.83), ששיחק בעבר במשך שנתיים בהפועל חולון, חתם בקבוצה עד תום העונה וינסה לנווט את הספינה המקרטעת.

שחקן הפועל חולון טו הולוואי
חוזר לישראל, הפעם לכתום. טו הולוואי | ברני ארדוב

הולוואי שיחק עד לפני חודש בליגה הפורטו ריקנית ובעונה שעברה העמיד ממוצעים של 14.9 נקודות, שלושה ריבאונדים ושישה אסיסטים במדי אורמנספור הטורקית. לישראל הוא הגיע לראשונה באמצע עומת 16/17 ועם הסגולים מחולון זכה בגביע המדינה ב-2018 ובאותה עונה נעצרה הקבוצה רק בגמר הפיינל פור.