מכבי ראשון לציון: אלכסנדר, קמפ ודיים ישוחררו, גודס צפוי להמשיך

הכתומים ינצלו את אפשרויות היציאה מהחוזים של שחקני הפנים שאכזבו ויעשו מאמצים להחתים שני שחקנים זרים במקומם עד החזרה מהפגרה. במועדון ינמיכו את הלהבות סביב המאמן. שטיין ויאנגר יעבירו את האימונים

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון בדרך לזעזוע משמעותי בסגל. הכתומים החליטו אמש (שלישי) לשחרר מהסגל את שחקני הפנים מאליק דיים, מוריס קמפ וג'ו אלכסנדר. לראשון לציון הייתה אפשרות יציאה מהחוזים של כל אחד מהשחקנים הללו, והיא בחרה לעשות זאת.

גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון
מכבי ראשון לציון במשבר. גיא גודס | ברני ארדוב

במועדון עושים מאמצים על מנת לצרף שחקני פנים במקומם של דיים וקמפ, כשכרגע הקו הקדמי של הקבוצה נותר ללא שחקנים משמעותיים, כשמי שאמור לתפוס את מקומו של אלכסנדר שמיעט לשחק בראשון לציון, הוא המתאזרח מקס ואגנר שלא שיחק מתחילת העונה. בעיר היין מעריכים שעד לחזרה מהפגרה יוחתמו לפחות שני שחקנים זרים, כשהחל מאמש העלתה הקבוצה את המאמצים להחתמת שחקנים.

במקביל, בעיר היין צפויים להנמיך את הלהבות בכל הנוגע למעמדו של גיא גודס. כזכור, יו"ר הקבוצה יצחק פרי הבהיר בראיונות שלשום כי בעיניו גודס צריך לקחת אחריות, אך המאמן לא יתפטר. בשלב הזה גודס צפוי להמשיך. מי שיעבירו את אימוני הקבוצה הם עוזרי המאמן אלון שטיין וטוני יאנגר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי