משרד הספורט הקפיא את מינוי ליבאדיוטיס למאמן הפועל באר שבע

הקפריסאי בן ה-41 אמור להחליף את רמי הדר שעמד על הקווים מאז 2018, אבל לפני כן הוחלט לבדוק האם הוא עומד בקריטריונים

(גודל טקסט)

כריסטופורוס ליבאדיוטיס מונה היום למאמן הפועל באר שבע, אבל זמן קצר לאחר מכן החליט משרד הספורט להקפיא את המהלך על מנת לבחון האם הוא עומד בקריטריונים לאימון קבוצה בישראל. הקפריסאי בן ה-41 אמור להחליף את רמי הדר שעמד על הקווים בשנים 2018-2021, אבל כעת תלוי בהחלטת משרד הספורט.

ליבאדיוטיס (41) אימן בשש השנים האחרונות את קראבנוס באי השכן, והצעיד אותה לזכייה בשתי אליפויות ובשני גביעים. ב-2018 הוא הגיע איתה לטופ 16 של היורופקאפ, ואשתקד היא הייתה לקבוצה הראשונה מקפריסין שמעפילה לשלב הבתים בליגת האלופות – אבל סיימה אותו במאזן 6:0.

המאמן הקפריסאי פוטר מתפקידו בתחילת העונה הנוכחית, לאחר שקראבנוס הודחה בסיבוב הראשון של מוקדמות היורופקאפ. הפועל באר שבע היא התחנה הראשונה שלו כמאמן זר; בעבר שימש כעוזר המאמן בפלויישט הרומנית.

כריסטופורוס ליבאדיוטיס
תחנה ראשונה מחוץ לקפריסין כמאמן ראשי. לבאדיוטיס | אתר רשמי, ליגת האלופות

לאחר התפטרותו של הדר, פנתה הקבוצה מהנגב לשלושה מאמנים ישראלים (יונתן אלון, אורן עמיאל ועודד קטש), ולאחר שמועמדותם ירדה מהפרק פנתה לאופציית המאמן הזר. מאמנה היווני של נבחרת שוויץ, איליאס פפאתיאודורו, הוצע לקבוצה – אך גם הוא הפך לא רלוונטי בשלב מוקדם.

באר שבע הפסידה בשלושה מארבעת משחקיה האחרונים בליגה, ומדורגת במקומות 9-7 עם מאזן 4:3, כשהיא נאבקת על הכניסה לגביע המדינה בתום הסיבוב הראשון. במוצאי השבת הקרובה היא תארח את הפועל תל אביב.