שבת בליגת העל: ללא ליבאדיוטיס, הפועל באר שבע תארח את הפועל תל אביב

play
תחנה ראשונה מחוץ לקפריסין כמאמן ראשי. לבאדיוטיס | אתר רשמי, ליגת האלופות
במומנטום אדיר: ריאל מדריד הביסה את בטיס בתצוגה הגנתית נפלאה 01:48

הקבוצה מבירת הנגב תקיים את משחקה ה-100 בליגה ללא רמי הדר שהתפטר, וללא הקפריסאי שבבידוד, עוזרי המאמן ידריכו נגד הקבוצה של פרנקו (18:00). חולון תצא למשחק חוץ נגד הפועל חיפה (20:00) במסגרת המחזור השמיני

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון של הפועל ירושלים על הפועל אילת היום (שישי), משחקי המחזור השמיני בליגת העל בכדורסל ימשכו מחר (שבת). אחרי שבוע הפכפך, בסיומו יעמדו על הקווים שני עוזרי המאמן של הקבוצה, תעלה הפועל באר שבע למשחק ביתי חשוב נגד הפועל תל אביב בקונכיה. הפועל חולון תרצה לשמור על מקומה בצמרת כשתתארח אצל הפועל חיפה.

כריסטופורוס ליבאדיוטיס
תחנה ראשונה מחוץ לקפריסין כמאמן ראשי. לבאדיוטיס | אתר רשמי, ליגת האלופות

הפועל באר שבע – הפועל תל אביב (18:00)

הנתונים: המשחק ה-100 בליגת העל של הפועל באר שבע והראשון שעל הקווים לא יעמוד רמי הדר. הפועל תל אביב ניצחה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, כולל שני ניצחונות בשלושת הביקורים האחרונים בקונכיה. ג'וש אוואנס חוזר לישראל לעונה שלישית, שנתיים וחצי אחרי שעזב את הפועל ירושלים. לטראוויס ווריק חסרות 4 נקודות בלבד כדי להשתוות לקיילב אגאדה במקום השני בקלעי כל הזמנים של הפועל באר שבע.

במרכז ההתמודדות: טראוויס ווריק. המתאזרח היה אמור להיות השחקן הישראלי המוביל של באר שבע העונה, אך בפועל לא מספק את הסחורה, וכעת הוא יצטרך להראות הרבה יותר אם קבוצתו לא רוצה להילחם נגד הירידה.

בכמה מילים: הרבה מאוד עבר על הפועל באר שבע מאז ההפסד לגליל עליון לפני שבועיים. רמי הדר התפטר, כריסטופורוס ליבאדיוטיס הקפריסאי מונה במקומו, מינויו הוקפא על ידי מנהל הספורט ואז אושר, ובינתיים הוא לא יוכל לעמוד על הקווים מטעמי בידוד. את המשחק נגד הפועל תל אביב ינהלו רועי ליטכנברג ופאבלו דה קוסטה עוזרי המאמן. בהפועל תל אביב נדדו בשבועות האחרונים באולמות השונים בתל אביב ובסביבתה בשל אירועי החנוכה והם מקווים שהדברים הללו לא ישפיעו עליהם לקראת באר שבע. ג'וש אוואנס שהצטרף בשבוע שעבר יערוך את הבכורה המחודשת שלו.

שחקן הפועל באר שבע בכדורסל טראוויס ווריק עם בן אייזנהרט, נטע סגל
יצטרך להראות הרבה יותר. טראוויס ווריק וחבריו בהפועל באר שבע | לירון מולדובן

הפועל חיפה – הפועל חולון (20:00)

הנתונים: שלושת המשחקים בין הקבוצות בעונה שעברה נגמרו בניצחון של הקבוצה המארחת. הפועל חולון אמנם מושלמת במשחקי הבית שלה העונה בליגה, אבל מחוץ להיכל הטוטו הם ניצחו רק פעם אחת בשלושה משחקים. לגיא פניני חסרות 2 נקודות כדי להשתוות לטל ברודי במקום ה-38 בקלעי כל הזמנים והוא רחוק 15 נקודות מ-1,000 נקודות בהפועל חולון

במרכז ההתמודדות: סטיב זאק וג'יימס דיקי. שני שחקני הפנים מחזקים את חולון והפועל חיפה בהתאמה ומעניין יהיה לראות את ההתשלבות שלהם כבר במשחק הבכורה.

בכמה מילים: האדומים ביצעו שינויים בפגרה כששיחררו את מייקל ווטקינס ונפרדו גם מג'יימס תומפסון שעבר לרוסיה, ואת מקומם תפס ג'יימס דיקי שיערוך את הבכורה שלו נגד חולון. השינויים הללו עשויים לא להיות האחרונים בקבוצה של אלעד חסין, שממשיכה לנסות להתחזק. בחולון מנגד צירפו את סטיב זאק שירשם במקומו של מארק אוגדן הפצוע וינסו לפתוח שבוע חשוב מאוד עם ניצחון חוץ שישאיר אותם צמודים למקום הראשון בטבלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי