דיווח: מכבי תל אביב הגישה הצעה לא.א.ק אתונה עבור בריאן אנגולה

play
שחקן עירוני נס ציונה בריאן אנגולה | דני מרון
10 המהלכים הכי טובים בשנת 2021 בליגה הספרדית 03:26

באיטליה וביוון נכתב כי אקס עירוני נס ציונה מבוקש אצל הצהובים, שהציעו 100 אלף דולר, אך קבוצתו הנוכחית של השחקן דורשת סכום גבוה יותר. גרמניה: אלבה עלתה למקום השלישי, 2 לזוסמן

(גודל טקסט)

זה לא סוד שמכבי תל אביב מחפשת שחקן חיזוק שיסייע לה לצאת מהתקופה הנוראית שהיא חווה ביורוליג. על פי דיווחים שפורסמו היום (ראשון) ביוון ובאיטליה, אחד השמות שמעניינים את הצהובים הוא זה של כוכב עירוני נס ציונה בעונה שעברה, בריאן אנגולה הקולומביאני, שמשחק בא.א.ק אתונה של סטפאנוס דדאס בימים אלה.

לטענתו של העיתונאי האיטלקי מתאו אנדריאני, מכבי תל אביב הגישה הבוקר הצעה ראשונה עבור אנגולה, כשזו עמדה על כ-100 אלף דולר. ביוון נכתב כי א.א.ק אתונה ענתה בסירוב, בעיקר כי בשל מצבה הכלכלי היא תחת עונש שאוסר עליה להחתים מחליף שלא משחק כרגע בליגה היוונית. עם זאת, אנדריאני ציין כי א.א.ק דורשת 150 אלף דולר והשיחות בין הצדדים עוד נמשכות, כאשר במכבי תל אביב ישנה אופטימיות להשלמת המהלך, שבמסגרתו אמור אנגולה לחתום לעונה וחצי.

אנגולה, שהיה כזכור אחד האחראים הבכירים לזכייה של עירוני נס ציונה ביורופקאפ אשתקד, רושם עד כה עונה מוצלחת ברמה האישית וממוצעיו עומדים על 14.9 נקודות, 3.5 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים בליגה היוונית. בליגת האלופות של פיב"א קלע הקולומביאני 15.2 נקודות לצד 4 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים, אך קבוצתו סיימה אחרונה בבית והודחה מהמפעל כבר בשלב הראשון.

שחקן עירוני נס ציונה בריאן אנגולה
זכה עם עירוני נס ציונה ביורופקאפ. בריאן אנגולה | ברני ארדוב

מעבר לכך, אנדריאני ציין מוקדם יותר כי שני שמות נוספים שעלו על הפרק במכבי תל אביב הם אלה של בונזי קולסון ואלריק פרימן. הראשון כבר הוזכר כמועמד לצהובים במהלך העונה שעברה, לגבי השני נכתב כי גם פרטיזן בלגרד מעוניינת בו.

* בגרמניה, אלבה ברלין עלתה למקום השלישי בליגה המקומית לאחר שגברה 80:88 על המבורג. אוסקר דה סילבה הוביל את המנצחת עם 15 נקודות ועוד ארבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות, כשיובל זוסמן עולה מהספסל ומסתפק בשתי נקודות בלבד (0 מ-5 מהשדה, 2 מ-2 מהעונשין) לצד 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-19 דקות. תמיר בלאט קיבל מנוחה.