איזה רצף ייעצר? הפועל תל אביב מארחת את הפועל אילת

play
צוף בן משה, הפועל אילת | דני מרון
10 המהלכים הכי טובים בשנת 2021 בליגה הספרדית 03:26

המחזור ה-12 בליגת העל (רביעי, 19:40): לאחר שלושה ניצחונות רצופים של כל אחת מארחת הקבוצה של דני פרנקו, שרשם במחזור הקודם את ניצחונו ה-200 בליגה, את הדרומיים ששוב ישחקו עם שלושה זרים בלבד

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-12 בליגת העל, שהחלו בשבוע שעבר ויימשכו עד עמוק לחודש מרץ, ימשיכו מחר (רביעי, 19:40) במשחק בו תארח הפועל תל אביב את הפועל אילת. האדומים הביסו את אילת במשחק הראשון בין הצדדים העונה 62:88, כששתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה אחרי שלושה ניצחונות רצופים.

הנתונים: שלוש שנים ושלושה חודשים עברו מאז הפועל תל אביב הייתה בפעם האחרונה במאזן חיובי, בתום המחזור הראשון של עונת 2018/19, והיא תוכל להיות במאזן כזה אם תנצח את אילת. הפועל תל אביב ניצחה שישה משבעת המפגשים האחרונים נגד אילת בדרייב אין. חואקין שוכמן קלע בשלושת המחזורים האחרונים 51 נקודות. ב-28 משחקים בשנת 2020 במדי הפועל תל אביב הוא קלע 77 נקודות. דני פרנקו רשם במשחקו הקודם את ניצחונו ה-200 בליגת העל.

ג'יימס יאנג שחקן הפועל תל אביב
ג'יימס יאנג שחקן הפועל תל אביב | דני מרון

במרכז ההתמודדות: ג'יימס יאנג. הסופרסטאר של הפועל תל אביב התפוצץ בשני המשחקים האחרונים ביכולת שיא, והוא ירצה להביא את מה שהוא יודע גם למשחק הביתי נגד אילת.

בכמה מילים: שלושה ניצחונות רצופים וחמישה ניצחונות בשבעת המחזורים האחרונים הרימו את הפועל תל אביב לעבר מרכז הטבלה ובמקביל גם את רף הציפיות מהאדומים. הקבוצה של דני פרנקו מקבלת במשחקים האחרונים יכולת נהדרת ממספר רב של שחקנים, אך בעיקר מג'יימס יאנג, והיא מקווה להמשך המגמה גם במשחק נגד אילת. בהפועל אילת יופיעו זה משחק שלישי ברציפות עם שלושה זרים בלבד, כשבשני הקודמים הם ניצחו בבית. באילת ממשיכים לחפש אחר זר שישלים את הסגל, כשהיום הגיעה הקבוצה למרכז לקראת ההתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי