מכבי ראשון לציון החתימה את הפורוורד האמריקאי אנתוני בראון

הפורוורד האמריקאי (29, 2.01) ששיחק עד כה בבורסהספור הטורקית ושיחק בעברו 29 משחקים בלוס אנג'לס לייקרס יהיה הזר השישי בסגל של דרור כהן. בעונה שעברה הצטיין בשורות לבלואה של תומר גינת

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון הודיעה על צירופו של הפורוורד האמריקאי אנתוני בראון שיגיע לכתומים מקבוצת בורסהספור הטורקית. בראון, ששיחק בעבר במספר קבוצות ב-NBA, כולל 29 משחקים בלוס אנג'לס לייקרס, יהיה הזר השישי בסגל של דרור כהן, כשהקבוצה יכולה לרשום רק חמישה שחקנים זרים בכל משחק, ובקרוב תקבל החלטה האם להישאר עם שישה ולרשום חמישה בכל משחק או לחתוך את אחד השחקנים.

אנתוני בראון במדי ניו אורלינס פליקנס
נדד ברחבי ה-NBA. בראון במדי ניו אורלינס | אימג'בנק GettyImages, Jonathan Bachman

בראון (29, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת סטנפורד משנת 2015 שנבחר במקום ה-34 בדראפט 2015 על ידי לוס אנג'לס לייקרס. בעונת הבכורה שלו במדי הקבוצה שיחק 29 משחקים בקבוצה הראשונה, מתוכם 11 בחמישייה, ורשם 4 נקודות למשחק. בעונה לאחר מכן שיחק בליגת הפיתוח, כשהוא מקבל קריאות לתשעה משחקים בניו אורלינס עם 3.8 נקודות ב-15.9 דקות ושני משחקים באורלנדו. בעונת 2017/18 היה חתום על חוזה דו כיווני במינסוטה, אך שיחק רק משחק אחד בקבוצה ואת יתר הזמן העביר בקבוצת ליגת הפיתוח.

את הרומן שלו עם ה-NBA סיים בקיץ 2018 כששוחרר מפילדלפיה לפני פתיחת העונה ועבר לפרטיזן בלגרד בה החזיק חודש, לא קלע בשני משחקים וחזר לליגת הפיתוח. בקיץ 2019 חזר לאירופה והצטיין בעשרה משחקים בלימוז' עם 13.1 נקודות ו-5 ריבאונדים לפני שעבר לפואנלברדה הספרדית עד לפרוץ הקורונה. בעונה שעברה היה חברו של תומר גינת למטרופוליטן הצרפתית ורשם 12.2 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים למשחק. את העונה הנוכחית העביר עד כה בבורסהספור עם 7.3 נקודות למשחק בשישה משחקים ביורוקאפ ו-8.8 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק בליגה.