הפועל תל אביב תבעה כ-400 אלף שקלים ממכבי תל אביב, הבורר דחה

play
שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין מול שחקן הפועל תל אביב ים מדר | אודי ציטיאט, .
רבע ראשון מפלצתי עזר לריאל מדריד לדרוס 69:94 את סראגוסה 01:49

האדומים טענו כי מגיעה להם מחצית מההכנסה של רשת הביטחון על הדרבי בשנה שעברה בגביע המדינה. תביעתם נדחתה, משום שכלל לא נמכרו כרטיסים למשחק (שהתקיים מול יציעים ריקים), והוטלו עליהם הוצאות בסך 8,000 שקלים

(גודל טקסט)

המוסד לבוררות של איגוד הכדורסל דחה תביעה שהגישה הפועל תל אביב נגד מכבי תל אביב על סך 403,500 שקלים. האדומים דרשו לקבל מחצית מההכנסות בדרבי ששוחק לפני שנה במסגרת רבע גמר רביע המדינה, ובו הצהובים אירחו אותם ללא קהל בהיכל מנורה מבטחים.

התובעים הסתמכו בטענתם על כספי רשת הביטחון, שהעניקה המדינה בתקופה שבה מגיפת הקורונה הביאה לסגירת המגרשים וגרמה לאובדן הכנסות משמעותי לקבוצות הספורט. על פי חישוב שביצעו בנוגע לכספים שקיבלו הצהובים במשך השנה, זה היה החלק היחסי למשחק הספציפי, אולם הבורר עו"ד אסף הדסי דחה לחלוטין את התביעה – וגם הטיל על הפועל תל אביב לשלם הוצאות בסך 8,000 שקלים פלוס מע"מ על הוצאות הנתבעת (5,000) והבוררות (3,000).

שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ' מול שחקן הפועל תל אביב רג'י אפשואו
"אין לחלק הכנסות וירטואליות". ז'יז'יץ' בדרבי המדובר בהיכל השומם | אודי ציטיאט, .

בדבריו הבהיר הבורר כי "אין לחלק הכנסות וירטואליות", וכי החלוקה היחידה שיכולה לבוא בחשבון היא ממכירת כרטיסים – שכאמור, כלל לא התבצעה באותו משחק. הוא קיבל את טענתה של מכבי תל אביב, כי בנושא חלוקת הכנסות לא מובאים בחשבון ספונסרים ותמיכות ממשלתיות ועירוניות, אלא רק כרטיסים. בנוסף, כתב הדסי, קיום המשחק או ביטולו לא היו משנים את גודל מענק התמיכה שקיבלה מכבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי