בר טימור: "רוצים להחזיר את הפועל תל אביב לאירופה"

play
"התפקיד שלי להרגיע". בר טימור | דני מרון
המנהל המקצועי של בני הרצליה זופר אבדיה חוגג את הזכייה בגביע המדינה 01:39

אחרי הטראומה בגמר הגביע והניצחון בליגה קפטן האדומים סיפר: "אנשים לקחו את ההפסד הקשה אבל ניתבו את זה נכון". כעס במועדון על דוח הוועדה המקצועית של איגוד השופטים: "טיוח אחרי טיוח"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב התאוששה אמש (ראשון) מטראומת ההפסד בגמר הגביע לבני הרצליה עם ניצחון על מכבי ראשון לציון בחוץ 62:77. האדומים רשמו את ניצחון הליגה השביעי שלהם בשמונת המחזורים האחרונים ועלו למקום החמישי בטבלה.

בר טימור, הפועל תל אביב
גם הוא חגג נגד האקסית. בר טימור | קובי אליהו

בהפועל חששו לפני המשחק מהדרך בה יופיעו השחקנים אחרי סוף השבוע המורכב שעבר עליהם, אך השחקנים הפגינו עליונות על פני נועלת הטבלה, פתחו הפרש דו ספרתי במהלך המחצית השנייה ולא היו בסכנה לאבד את ההתמודדות.

"ביום שישי עשינו אימון, אמרתי לעצמי כשאני בא לשם שאני אראה את האנשים ואני אדע מה יהיה ביום ראשון, אז זה לא הפתיע אותי איך ששיחקנו", סיכם הקפטן בר טימור שסיים עם 7 נקודות, 4 אסיסטים ו-3 ריבאונדים אך קלע באחוזים רעים מהשדה, "אנשים לקחו את ההפסד קשה, אבל ניתבו את זה נכון, כשיש מה להוכיח ויש על מה לשחק, כל משחק הוא סופר חשוב עד לסיום העונה. אנשים לקחו את זה ככה ממש. זה לא היה משחק ממש טוב שלנו, אבל עם כמה פעולות של שחקנים ברגעים החשובים ידענו לנצח. זה הכי חשוב".

בר טימור שחקן הפועל תל אביב עם ג'וש אוונס
השיפוט עדיין מעורר זעם. טימור ואוונס | ברני ארדוב

טימור, שיתייצב היום לאימוני נבחרת ישראל, סימן לעצמו מטרה לקראת המשך העונה של האדומים: "יש לנו הרבה מטרות בעונה הזאת, אבל אחת המטרות היא להגיע לאירופה בעונה הבאה, אנחנו רוצים שהקבוצה הזאת תישאר ותרוץ ביחד, אירופה זה חשוב לתהליך הזה. כל משחק הוא חשוב, אנחנו לא יכולים להעביר את הזמן בסבבה, הרצליה הפסידו וגם הם קרובים אלינו. כולם יכולים לנצח את כולם, כל משחק יהיה חשוב מאוד".

בהפועל כעסו הבוקר לגלות את תוכן דוח הוועדה המקצועית של איגוד השופטים וכי באיגוד לא יסכימו לפסול את ניר מאירסון ממשחקי הקבוצה: "בושה וחרפה, טיוח אחרי טיוח", אמרו בהפועל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי