שני בליגת העל: גליל עליון בהרצליה, ראשון לציון תרד ליגה באילת?

play
שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים | דני מרון
רגב הוד שר את שיר הזכייה של בני הרצליה בגביע המדינה 02:16

הקבוצה מהשרון, עם כריס באב שהאריך חוזה, תרצה לסגור את יתרון הביתיות בפלייאוף נגד האדומים מכפר בלום (20:30). הכתומים יכולים להיפרד מליגת העל אחרי 34 שנים כשיתארחו בדרום (18:30)

(גודל טקסט)

משחקי הבית העליון והתחתון בליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שני). בקרב על הביתיות ברבע גמר הפלייאוף תארח בני הרצליה את הפועל גליל עליון (1:1 בין הקבוצות בעונה הסדירה עד כה). הפועל אילת רוצה לשמור על סיכויי הפלייאוף שלה ותארח את מכבי ראשון לציון שעשויה לרדת בסוף המחזור ללאומית (1:1 בין הקבוצות בעונה הסדירה עד כה).

שחקן בני הרצליה כריס באב
יצדיק את האמון? באב | ברני ארדוב

בני הרצליה – הפועל גליל עליון (20:30)

הנתונים: בני הרצליה קלעה 5 שלשות בלבד בהפסד ביד אליהו, ובכך השוותה שיא שלילי שלה העונה, אותו קבעה בסיבוב הראשון בהפסד להפועל חולון. הפועל גליל עליון ניצחה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים, מאז הפסידה בחוץ בהרצליה בחודש שעבר. כרם משעור מדורג עשירי בקלעי בני הרצליה בכל הזמנים עם 1,017 נקודות. שון דאוסון הוא הקלע היחיד בהרצליה שיכול להתקרב אליו עם 689 נקודות ב-50 משחקים.

במרכז ההתמודדות: כריס באב. הגארד האריך את חוזהו בהרצליה וירצה להראות שהאמון בו היה מוצדק.

בכמה מילים: ההפסד למכבי תל אביב בערב פסח הרחיק את הרצליה מחלום המקום הראשון ובקבוצה מגיעים למשחק נגד גליל עליון במטרה להבטיח את יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף ולשמור על אפשרות לסיים במקום השלישי. גליל נמצאת במומנטום נהדר, והניצחון על הפועל חיפה הקנה לה כמעט בוודאות את המקום החמישי בטבלה. במועדון מקווים לשמור על המומנטום לפני הפלייאוף.

נתנאל ארצי, מכבי ראשון לציון
ראשון לציון תרד? ארצי | דני מרון

הפועל אילת – מכבי ראשון לציון (18:30)

הנתונים: 8 מתוך 18 השחקנים ששיחקו במפגש הראשון בין הקבוצות באילת שוחררו או לא עומדים לרשות הקבוצות, כולל קולע סל הניצחון באותו משחק, מוריס ווטסון. הפועל אילת לא ניצחה משחק ביתי בליגה מאז ה-10 בפברואר. מכבי ראשון לציון לא ניצחה משחק חוץ בליגה מאז ה-23 בינואר.

במרכז ההתמודדות: טוני דגלאס. הגארד שהוביל את אילת במשחקים רבים העונה יעמוד מול הקו האחורי המוכשר של ראשון לציון.

בכמה מילים: הקבוצה של אריאל בית הלחמי הצליחה לגבור על הפועל באר שבע ולהישאר בתמונת הסיכויים להיכנס לפלייאוף, וכעת היא נכנסת לשלב הקריטי של העונה. שלושה ניצחונות עד לסיום יתנו לאילת ככל הנראה את המקום בשמינייה הראשונה, כשכל הפסד עשוי למנוע זאת ממנה. אחרי ההתפרעות בהפסד לגלבוע/גליל, ועונש הרדיוס, הכתומים עוד חולמים על נס. בראשון לציון ידעו עוד לפני המשחק את תוצאת המשחק של הפועל באר שבע. אם האדומים יפסידו בנס ציונה, לכתומים יש סיכוי גדול נוסף לחזור לחיים עם ניצחון באילת. אם באר שבע תנצח, הפסד של ראשון לציון יוריד אותה ללאומית אחרי 34 שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי