ראשון לציון תעמיד תקציב שיא בלאומית, דרוקר עשוי לחזור

play
יחזור אל מכבי ראשון לציון? דרוקר | אריאל שלום
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 25.4 04:53

הכתומים יעשו הכול כדי לעלות בחזרה, כולל תקציב של כ-4 מיליון שקלים. דרוקר המועמד המוביל, גם זילברשטיין בין המועמדים

(גודל טקסט)

34 שנים אחרי שעלתה ליגה עם ניצחון במשחק חוץ בקרית אונו, ירדה הערב (שני) מכבי ראשון לציון באופן רשמי לליגה הלאומית בעקבות הפסד 91:80 להפועל אילת בחוץ, שני מחזורים לסיום הבית התחתון בליגת העל.

הקבוצה מעיר היין בילתה מתחת לקו האדום לאורך כל העונה כמעט, ועומדת אחרי 25 מחזורים על חמישה ניצחונות בלבד, כשהקבוצה שמעליה הפועל באר שבע השיגה שמונה ניצחונות וברחה אתמול לפער אותו ראשון לציון לא יכולה לסגור.

שרון דרוקר מאמן נבחרת הנשים בכדורסל
יחזור אל מכבי ראשון לציון? דרוקר | אריאל שלום

ירידת הליגה לא תפסה את ראשון לציון לא מוכנה, והכתומים סימנו לעצמם למטרה לחזור תוך עונה אחת לליגת העל. היו"ר יוסי מולדבסקי מונה בתקופה האחרונה במקומו של יצחק פרי ובעזרת תמיכה של העירייה ומקורות נוספים, תעמיד הקבוצה את התקציב הגבוה ביותר שידע הליגה הלאומית כשההערכות מדברות על כ-4 מיליון שקלים לפחות.

אחת השאלות הבוערות תהיה עמדת המאמן. דרור כהן, שהגיע במהלך העונה במקומו של גיא גודס, לא ימשיך על הקווים ונכון להיום ישנם שני מועמדים בכירים להחליף אותו. הראשון הוא שרון דרוקר, שבנה את הסגל שהוביל את ראשון לציון לאליפות ב-2016, והוא נחשב למועמד מוביל מצד גורמים רבים בקבוצה. המועמד השני הוא נדב זילברשטיין, שאימן במשך שנים רבות את עירוני נס ציונה, ועלה איתה פעמיים מהליגה הלאומית.

לגבי הסגל צפויה ראשון לציון לזעזועים רבים, כשמלבד טל פלד הצעיר, אף אחד מהשחקנים לא אמור להמשיך.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי