בשבת: ראשון לציון במשחק ביתי אחרון בליגת העל נגד הפועל תל אביב בחדרה

הבית התחתון בליגת העל: אחרי שירדו כבר ללאומית יארחו הכתומים בעונש רדיוס את הקבוצה של דני פרנקו, אוהדי הכתומים יחרימו את המשחק (20:15). ג'ייקובן בראון שב לסגל, ג'יימס יאנג ימשיך להיעדר

(גודל טקסט)

משחקי הבית התחתון בליגת העל יימשכו מחר (שבת, 20:15) כשמכבי ראשון לציון תארח את הפועל תל אביב בהיכל האיירבוקס בחדרה. הפועל תל אביב גברה על ראשון לציון, שכבר ירדה לליגה הלאומית, בשני משחקי הליגה הראשונים בין הקבוצות העונה.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל תל אביב
חוזר לסגל. בראון | ברני ארדוב

הנתונים: פסדה הראשון אי פעם של מכבי ראשל"צ בליגת ווינר סל היה להפועל ת"א, 91:62 באוקטובר 1988 באוסישקין. דניס וויליאמס קלע 19 לאדומים, לינטון טאונס, ששיחק בהמשך גם בעיר היין, הוסיף 18. ניצחון הפלייאוף הראשון של הכתומים אי פעם – אז עדיין בצהוב-כחול – היה על הפועל תל אביב השבוע לפני 31 שנה, 84:87 בגן נחום, אחרי שחזרה מפיגור 12 באמצע המחצית השנייה. מיקי ברקוביץ' קלע 21 למנצחים וג'ינו בנקס תרם 20. מאז שניצחה בראשל"צ 62:77 בפברואר, הפועל תל אביב הפסידה בכל חמשת משחקי החוץ האחרונים שלה בפער מצטבר של 83 נקודות.

במרכז ההתמודדות: ג'ייקובן בראון. הגארד של האדומים צפוי לשוב אחרי שנעדר מההפסד בגן נר בשל פציעה.

בכמה מילים: מכבי ראשון לציון תארח את משחקה האחרון בליגת העל בקדנציה שנמשכת 34 שנים והוא ייערך דווקא בחדרה בשל עונש הרדיוס על ההתפרעות של הקהל הכתום בהפסד לגלבוע/גליל. הקבוצה של דרור כהן, שניצחה חמישה משחקים בלבד כל העונה, איבדה סיכוי להישאר בשבוע שעבר אחרי הניצחון של הפועל באר שבע וההפסד שלה באילת. אוהדי הקבוצה העבירו 100 כרטיסים ללא תמורה לאוהדי הפועל תל אביב. האורחת תרצה לנעול את המקום השביעי אחרי שבשבוע שעבר רשמה הפסד ראשון בבית העליון בגן נר. האדומים יקבלו בחזרה את ג'ייקובן בראון שנעדר מהמשחק בגן נר. ג'יימס יאנג ימשיך להיעדר.