בגליל העליון הציגו לשר התרבות הספורט תוכניות להקמת אולם חדש

יו"ר הקבוצה טמיר אברהמס ויו"ר המועצה האזורית גליל עליון נפגשו עם חילי טרופר והציגו לו את פעילות הקבוצה שתחל בשישי את משחקי הפלייאוף, ואת התוכניות לקול קורא להקמת ארנה שתחליף את האולם בכפר בלום

(גודל טקסט)

הפועל גליל עליון תחל מחר (שישי, 15:15) סדרת פלייאוף ראשונה עבורה בליגת העל מאז עונת 2004/5, כשתתארח אצל הפועל חולון במשחק הראשון ברבע הגמר. בקבוצה מהצפון קיימת התרגשות רבה לקראת המעמד, ולמרות מכת פציעות שפקדה את הגליל בתקופה האחרונה, ברק פלג ושחקניו מאמינים כי יש להם סיכוי לא רע להפתיע את מי שסיימה את העונה במקום הרביעי בטבלה.

יו"ר הפועל גליל עליון טמיר אברהמס עם שר התרבות והספורט חילי טרופר
ביקר בגליל העליון. טרופר עם היו"ר אברהמס | המועצה האזורית גליל עליון

בינתיים, נפגש אתמול היו"ר טמיר אברהמס, ביחד עם ראש המועצה האזורית גליל עליון גיורא זלץ וצוותו, עם שר התרבות והספורט חילי טרופר שערך ביקור במועצה. "השר טרופר, שידוע באהבתו לכדורסל, התרשם מהתהליכים שנעשים בקבוצות בגליל, ומהתוכניות לקידום ופיתוח מאמנים צעירים בגליל העליון", נכתב בהודעת הקבוצה.

בגליל הציגו בפני השר טרופר תוכניות להגשת קול קורא להקמת ארנה חדשה בגליל העליון שתחליף את האולם הישן בכפר בלום' שהוקם בשנות ה-80 ומכיל העונה פחות מאלף מקומות. בכל מקרה' לקראת העונה הבאה צפוי האולם לגדול בכ-500 מקומות עם הכנסת היציע המתקפל אשר יחליף את היציע הישן שלא אושר לאכלוס השנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי