בגליל עליון מקווים שפלג ימשיך, צ'צ'אשוילי סיים את חוזהו

play
ברק פלג, מאמן הפועל גליל עליון | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 19.5 05:01

העולה החדשה סיימה את העונה עם הפסד 3:0 לחולון, ותשתתף בעונה הבאה לפחות במוקדמות היורופקאפ. יונתן אלון: "היעדים של העונה הושגו, גאה בשחקנים". לוי ואייריבו עשויים להישאר. ירושלים וחולון לוטשות עיניים ליהלום הצעיר

(גודל טקסט)

עונת 2021/22 של הפועל גליל עליון הגיעה לסיומה אמש (חמישי) עם הפסד 88:68 במשחק השלישי ו-3:0 בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל חולון. האדומים, שעלו בקיץ שעבר לליגת העל אחרי 13 שנים, מסיימים עונה טובה עם תחושה שיכלו לעשות יותר בפלייאוף, אך עם הרבה סימנים חיוביים לקראת העתיד.

"ברכות להפועל חולון שהיו הקבוצה הטובה יותר בסדרה הזאת", סיכם לוואלה! ספורט המנהל המקצועי של הגליל יונתן אלון, "אני חושב שהיינו שווים יותר מ-3:0, אבל עדיין התמודדנו מול יריבה קשוחה ואיכותית. מבחינתי היעדים של העונה הושגו וסדרת הפלייאוף היא בשבילינו בונוס להמשך ההתפתחות שלנו כמועדון. אני גאה בשחקנים ובצוות וממשכים בהכנות לעונה הבאה".

גבי צ'אצ'אשווילי שחקן הפועל גליל עליון
על הכוונת של לא מעט קבוצות. צ'צ'אשוילי | לילך וייס רוזנברג

ההישגים של העונה הזאת יקנו לגליל, שזכתה העונה בליגה הבלקנית, אפשרות להשתתף במפעלים האירופיים של פיב"א. האדומים צפויים להיכנס לפחות לשלב המוקדמות של היורופקאפ, כשהתקציב צפוי לגדול בהתאם. בנוסף האולם בכפר בלום אמור לגדול ב-450 מקומות עם היציע הטלסקופי שיוצב במקום היציע הישן שנפסל סופית בתחילת העונה.

המאמן ברק פלג השלים שנתיים כמאמן האדומים וקיבל לאחרונה הצעה לחידוש חוזהו. הצדדים נמצאים במשא ומתן, ובמועדון מקווים כי פלג יבחר להמשיך לעונה שלישית, כמו גם עוזרו אבישי גורדון לו יש חלק משמעותי בהצלחה העונה.

בגזרת השחקנים ברייס וושינגטון הוא היחיד שמחזיק בחוזה מובטח לעונה הבאה. איתי מושקוביץ' צפוי גם כן להמשיך, כששחקנים נוספים שעשויים להמשיך בכפר בלום הם נמרוד לוי ואייק אייריבו.

אחת ההחלטות המעניינות של הקיץ תיפול בגזרה של גבי צ'צ'אשוילי שסיים את חוזהו בן השנתיים בכפר בלום. במועדון רוצים לשמור על צ'צ'אשוילי, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים בסדרת רבע גמר הפלייאוף בשל פציעה בכתפו, אך קבוצות נוספות, בכירות יותר, כבר לוטשות עיניים לכיוונו, ביניהן הפועל חולון והפועל ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי